PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sukuohjelmisto ja Genealog.dotm raportointi


Kari Luukka
07.03.16, 17:45
Olen julkaissut Sukuohjelmisto 2004–ohjelmistoon liittyvän uuden Word tekstiraportti -asiakirjamallin Genealog.dotm versio 10.6.5.0.

Tässä on mukana Raporttimalli Elinaika -janat jossa voidaan muodostaa jälkipolvisuuntaan graafinen janaraportti valitusta lähtöhenkilöstä alkaen. Tekstimuotoisen jälkipolvitauluun voidaan lisätä uutena elementtinä Graafinen janaosio jossa on taulun henkilöt esitetty suhteessa aika-akseliin. Lähteiden käsittelyyn on tehty työkalu jolla voidaan hallinnoida Lähteitä (korjata, siirtää ym.)

Tämä ja muutkin ohjelmaan liittyvät tiedostot ja tiedot löytyy Genealog kotisivultani:

http://personal.inet.fi/koti/genealog/

Tällä sivulla on kuvattu myös keskeiset muutokset aiempaan nähden ym.

harrysme
09.03.16, 19:34
Hienoa, että päivityksiä tehdään. Tosin minä ja varmaan moni muukin yksityishenkilö käyttää Open Officea. Siihen tästä ei taida olla apua.

Kari Luukka
19.04.16, 10:41
Olen julkaissut Sukuohjelmisto 2004–ohjelmistoon liittyvän uuden Word tekstiraportti -asiakirjamallin Genealog.dotm versio 10.6.6.0.

Lisätty optio-valintoja, esim. raportin muodostumisen yhteydessä viedään kaikki raportissa esiintyvät henkilöt Sukuohjelmisto 2004 -näkymään. Sukuohjelmisto-valikkoa täydennetty.

Tämä ja muutkin ohjelmaan liittyvät tiedostot ja tiedot löytyy Genealog kotisivultani:

http://personal.inet.fi/koti/genealog/

Tällä sivulla on kuvattu myös keskeiset muutokset aiempaan nähden ym.

ilkant
20.04.16, 11:24
Hienoa, että päivityksiä tehdään. Tosin minä ja varmaan moni muukin yksityishenkilö käyttää Open Officea. Siihen tästä ei taida olla apua.

EIpä ole tainnut kukaan tehdä siihen mitään mallipohjaa tai tyylittelypohjaa? Minusta ainakin FinFamily-ohjelman Word XML -tulostuksia voisi muotoilla vähän paremmiksi. Taulujen väliin tyhjiä rivejä yms.

Sen ominaisuuden voisi kyllä ohjelmoida suoraan FinFamilyynkin.

Kari Luukka
20.04.16, 12:01
Minä käsittelen vain Sukuohjelmisto 2004 ohjelman tietokantaa ja kehitän Microsoft Office Word-asiakirjamallia Genealog.dotm. Siinähän tuo väljyyskin ominaisuutena on jo toteutettu. Sille on edelleen tarvetta.,