PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Gottberg suku suomessa


liisavonhellens
29.02.16, 03:14
Löytyykö täältä Gottberg suvun tutkijoita. Onko tietoa ovatko Suomessa esiintyvät Gottbergit sukua keskenään?

Minun isän puoleinen 7th great grandfather on Lars Gottberg (b. 1657 Koskis Bruk Finland). Nimi Gottberg ilmestyi kirkonkirjoihin v 1765. Isoisani Valter Birger Gottber veljineen suomensi nimensä Valtakari'ksi v 1906. Itse en ole tehnyt paperi sukututkimusta; en osaa ja se on vaikeaa täältä Australiasta käsin. Olen pelkästään Internet lähteiden varassa. Geni.com'ssa on aika kattavasti listattu omia Gottberg esivanhempiani, mutta jotenkin näyttäsi siltä että Suomessa on muitakin Gottberg nimisiä eikä vain noita Lars (1657) Gottbergin jälkeläisiä.

Neuvoista etukäteen kiittäen Liisa von Hellens (os Valtakari)

KJP65
04.03.16, 22:20
Hei Liisa,
Itsekin osana samaa sukua, en ole tietoinen muista Gottberg-suvuista Suomessa. Olet varmaankin tietoinen tästä laajasta Gottberg-tutkimuksesta:
http://valtakari.com/gottberg2.htm

Kind regards,
Kimmo (tutkielmassa numero 851)

liisavonhellens
07.03.16, 03:25
Hei Kimmo, Valtakari.com on serkkuni Tapani Valtakarin web sivu. Minäkin olen siellä Gottberg sukutauluissa Liisa von Hellens (os Valtakari). En tiedä mikä on numeroni, silla taulut on tehty jollakin pc pohjaisella ohjelmalla, joka ei toimi macintoshissa. En osaa siitä hakea sinuakaan sillä numerollasi 851 Voin lukea vain websivun tekstia, mutta siellä ei ole search funktiota. Mikä on sinun numero & nimi? Voitko vaikka lähettää sähköpostia? Minäkin olen luullut että Suomessa Gottbergit ovat samaa sukua mutta nykyisin epäilen sitä.