PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sirviöt


SirviöSS
18.01.16, 08:21
Hei, Olisiko kenelläkään tietoa Sirviön suvusta, jotka polveutuvat Frans Oskar ja Stiina Sirviöstä? Asuivat Kemijärven Kalkiaisessa ja ovat lähtöisin Paltamosta. Heillä oli yhteensä 9 lasta. Itse olen heidän 3 polven jälkeläisiä.

arskap
19.01.16, 07:57
Hei!
Etsi teos: Kotiseutuni, Peräpohjola, Lappi; Suomen Maakuntajulkaisu Oy.
Siinä sivulla 459:
Talon kuva ja teksti

Kalkiainen, Kuusiniemi No. 184
Omistaja: rouva Katri Sirviö s.8.3. 1916 Kemijärvellä. Vanhemmat: maanviljelijä Albi ja Kaisa Varrio o.s. Malberg. Puoliso: Aarne s.14.3.1914 Kemijärvellä (k. 1961). Vanhemmat: pienviljelijä Frans ja Tiina Sirviö o.s. Toivanen. Lapset Ritva s. 1940, Leena s. 1949, Heikki s. 1953

Sukujuuria löytyy varmaankin myös Kemijärveltä. Kemijärven seurakunnasta kannattaisi kysellä vihkitiedot ja syntymäajat Alpi Varriolle ja Kaisa Malbergille.

arskap

SirviöSS
19.01.16, 08:06
Hei,

kiitos tiedosta, mutta tämä kirja minulta löytyykin ja tässä mainitsemat omistajat ovat minun isovanhemmat (Katri ja Aarne). Lisätietoja kaipaisin Frans ja Stiina Sirviön muista lapsista (Jussi, Pekka, Maria, Impi, Arttur, Leonard..)lastenlapsista ja jne. Joitakin tietoja minulla heistä jo onkin. Tuosta Kotiseutuni kirjasta löytyneitä ja muistakin lähteistä.

t.Sanna


Hei!
Etsi teos: Kotiseutuni, Peräpohjola, Lappi; Suomen Maakuntajulkaisu Oy.
Siinä sivulla 459:
Talon kuva ja teksti

Kalkiainen, Kuusiniemi No. 184
Omistaja: rouva Katri Sirviö s.8.3. 1916 Kemijärvellä. Vanhemmat: maanviljelijä Albi ja Kaisa Varrio o.s. Malberg. Puoliso: Aarne s.14.3.1914 Kemijärvellä (k. 1961). Vanhemmat: pienviljelijä Frans ja Tiina Sirviö o.s. Toivanen. Lapset Ritva s. 1940, Leena s. 1949, Heikki s. 1953

Sukujuuria löytyy varmaankin myös Kemijärveltä. Kemijärven seurakunnasta kannattaisi kysellä vihkitiedot ja syntymäajat Alpi Varriolle ja Kaisa Malbergille.

arskap