PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Juha Heikki Keski-Härkönen s.19.01.1842 Virrat k.08.10.1902 Virrat


Mika.J
20.06.08, 17:21
Etsin jälkeläisiä Juha Heikki Keski-Härkönen s.19.01.1842 Virrat k.08.10.1902 Virrat Hänen poikansa Aukustin tyttärestä tähän päivään minulla on mutta jos jollakin sattuisi olemaan juha heikin jälkeläisistä enemmänkin ottaisin kiitollisena kaiken tiedon vastaan nimiä minulla on mutta ei jatkoa eli puolisoita sekä lapsia jne.Impi Auroora joka on Aukustin tytär on isoisäni isän puoliso.

Terveisin Mika Raisiosta

pingviini
24.06.08, 17:21
Hei!

Aukustin jälkeläinen olen minäkin. Hänen myötään sukunimi muuttui Raiskiksi, kun muuttivat Raiskin torppaan Virroilla. Suosittelen Seppo Luhtasaaren Sulkavan suku -kirjaa, muistaakseni siinä oli Keski-Härkösistä/Raiskeista, myös Matti J.Kankaanpään Ala-Härkösen suku 1 ja 2 kannattaa katsastaa (voi tilata esim. Virtain kirjastosta).
Aukusti meni naimisiin Anna Karoliina Aarontytär Keski-Soinin kanssa (s.22.11.1862 Virroilla, k.10.12.1930 Virrat). Anna Karoliina sai aivohalvauksen 50-vuotiaana ja eli sittemmin Aukustin avun varassa. Aukusti eli 85-vuotiaaksi. Lapsista Fanni, Ilma, Aina Sofia, ja Sylvi muuttivat Amerikkaan siirtolaisiksi. Yrjö, Ilmari, Helmi, Martta ja Onni pysyttelivät kaiketi Suomessa.
Toivottavasti sait apua.
terkuin pingviini