PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mikrisoft vahvistus: Onko kalastelu


pirjosirainen
18.10.15, 16:08
17.10.2015 tuli hotmailiin viesti Microsoft-tilin vahvistamisesta, en vastannut. Onko tullut muillekin? Viikko aikaa vastata.

Syysterveisin
Pirjo Sirainen

Wiljami
01.11.15, 12:27
Enpä ole ennen törmännyt asiaan, jotta pitäisi edes olla jokin Microsoftin tili. Mistähän kyse, mihin tarvittais? Mutta kaikkea en näistä tiedä. Itse olen voinut toimia täysin ilman tilejä. - Olis tosiaan mielenkiintoista kuulla muitakin mielipiteitä ko. asiasta.

pirjosirainen
01.11.15, 13:05
Hei Wiljami

Outoa oli minustakin, mutta tiliä ? ei ole katkaistu. Poistin varmuuden vuoksi koko viestin koneelta. Liittyyköhän se tähän uuteen Windows 10:neen.
Miksi joka paikassa on evästeitä? Ja lisää tarkkailua koneella työskentelyyn vaan kaikki toimijat tahtovat.
Tuli kuitenkin jälkikäteen mieleen, jonkun keksineen ansaintakeinon tästäkin sen Windows 10 varjolla.
Monellekohan on tullut näitä tämän kaltaisia viestejä. Viikko aikaa toimia kertoo, ettei asialla ole rehellinen taho. Luulisin.

Hyvää syksyn jatkoa!

Pirjo

ristojohannes
01.11.15, 13:38
Minulle joku Mikrosoft-tilitiimi ilmoitti , että Gmail-tilini suljetaan joulukuussa.
Perään tuli vahvistusviesti, johon piti laittaa tilinnimi ja SALASANA.
Hyvällä suomenkielellä huijarit liikkeellä.