PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Jens


Pekka Sipari
09.09.15, 17:45
Todella järkyttävä uutinen SSHY:n sivulla " Jens on kuollut".

Todella suuri menetys Suomen sukututkimukselle ja meille sukuforumin jäsenille. Hän on monta kertaa auttanut minua korvaamattomasti Leppävirran sukujen ja muidenkin paikkakuntien sukujen setvimisessä forumin sivustoilla ja yksityisillä viesteillä. Aioin juuri mennä Keravan iltaan henkilökohtaisesti häntä tapaamaan ja kiittämään syyskuun lopulla.

Suruvalitteluni ja osanottoni omaisille ja ystäville

Pekka Sipari

pirjosirainen
10.09.15, 23:44
Luin jo päivällä Kuusiluoman viestin järkytyin todella kovasti.

Surunvalittelut ja voimia omaisille.

Pirjo Sirainen

mjauhi
14.09.15, 20:16
Savon ja Karjalan sukututkija menettivät todellisen voimahahmon.

Muistan kaiken apusi ja kaikki ne linkkisi, Jens

Syvin osanottoni omaisille.

Matti Jauhiainen

Kimmo Kemppainen
15.09.15, 19:18
Älä muuta sano. Tieto kouraisi minuakin niin ikävästi, etten saattanut muutamaan päivään tähän vastata vaikka tietenkin on paikallaan Jensin muistoa edes tällä tavoin kunnioittaa.

En tuntenut Jensiä Forumin ulkopuolella mutta meillä oli yhteisiä tuttuja. Minulle tarjoutui viime talvella tilaisuus käydä tervehtimässä häntä pikaisesti ja onneksi todella sitten meninkin.

Jens omisti lyhyen elämänsä monille hienoille ja arvokkaille asioille, joita vain aniharvat nuoret miehet osaavat arvostaa. Sit ei terra levis.
Kimmo Kemppainen

Todella järkyttävä uutinen SSHY:n sivulla " Jens on kuollut".

Todella suuri menetys Suomen sukututkimukselle ja meille sukuforumin jäsenille. Hän on monta kertaa auttanut minua korvaamattomasti Leppävirran sukujen ja muidenkin paikkakuntien sukujen setvimisessä forumin sivustoilla ja yksityisillä viesteillä. Aioin juuri mennä Keravan iltaan henkilökohtaisesti häntä tapaamaan ja kiittämään syyskuun lopulla.

Suruvalitteluni ja osanottoni omaisille ja ystäville

Pekka Sipari