PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Jeppe + Närpiö, Huuho + Kymenlaakso


jarvatii
22.08.15, 21:49
Saanette totta kai opastaa muualle tämän keskustelun, en suutu siitä.
Lähinnä nyt oli pakko jonnekin täällä päästä purkamaan aloittelevan sukuilijan tuskaa. Argh!

Tällä hetkellä olen itseni kanssa ihan jumissa: aivojeni ja kaikkien mahdollisten "etsi tuolta, eikun täältä" paikkojen kanssa. Oma osaamattomuus ahdistaa ja täysi tyhmyys, miten mä nyt taas pääsinkään eteenpäin. Argh!

Olen pisteessä, jossa isoksi mysteeriksi minulle on muodostunut isäni puolelta Närpiö ja Jeppe - sukua. Isänihän on ollut myös lapsena Jeppe, mutta 15.09.1959 isänisäni vaihtoi sukunimen nykyiseksi, Jarvanne. Ko. isänisä on viettänyt lapsuuttaan Suursaaressa ja sieltä perheensä kanssa muuttanut Kymenlaaksoon.

No isänisänisäni, Anders Vilhelm Jeppe, on syntynyt Närpiössä. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin hänen (Anders Vilhelm Jeppe) vanhempansa olivat Anders Hanss Jeppe ja Maria Matssdotter. Heihin minun etsimät ja löytämiset jää. Se ahdistaa.

Toinen sukulinja tms, mikä on iso arvoitus, on äitinäitin vanhemmat. Ainoat, mitä tällä hetkellä minulla on kasassa, on äitinäitini: Salli Huuho (1918 - 1994) ja hänen isänsä Anton Huuho.

Äh.

kaarina
22.08.15, 22:56
Närpiö > rippikirja, 1877-1886 > 403: Pjelax, Jeppe

kaarina
22.08.15, 23:04
Närpiö > rippikirja, 1887-1896 > 425: Pjelax, Jeppe

jarvatii
24.08.15, 20:50
Moi!
Hei vitsit, kiitos näistä!