PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kemiön osoite hukassa


Bonde
01.08.15, 16:28
Aleksander Demidoff asui osoitteessa Sparbontie 1 B 12, FI-25700 Kemiö kun hän kuoli Turussa 15 lokakuuta 1982. En löydä moderneissa kartoissa tällaista osoitetta. Tietääkö kukaan missä tämä osoite on ollut?

Seija Randell
01.08.15, 17:38
En tiedä, onko tällä mitään tekemistä ko. paikan kanssa, mutta hakukoneella löytyy Bostads Ab Sparbo Asunto Oy. Osoitetietoa ei ole, mutta ilmeisesti Kemiön kirkolla. Mahdollistahan on, että yhtiön nimi on paikan mukaan.
Op kiinteistökeskus myy parhaillaan tästä taloyhtiöstä asuntoa, ilmoituksen mukaan osoite on Vretantie 1.

Bonde
10.08.15, 21:33
Voisi siis hypoteettisesti olettaa että vuoden 1982 "Sparbontie 1" on nykyisin "Vretantie 1". Eikö vaan? Olisiko mahdollista todistaa tämän tiedon esimerkiksi jostain kartasta tai muusta sen aikaisesta lähteestä?

Juha
10.08.15, 21:36
Minä kysyisin asiaa paikallisesta teknisestä toimistosta sähköpostilla



Juha

Bonde
10.08.15, 21:52
Minä kysyisin asiaa paikallisesta teknisestä toimistosta sähköpostilla

Tekninen toimisto?

Juha
10.08.15, 21:57
http://www.kimitoon.fi/sv/bygga-och-bo/tekniska_kansliet/




Juha

Seija Randell
11.08.15, 09:32
Näkyi kyseisen asunto-osakeyhtiön tiedoissa olevan tonttien kiinteistötunnukset. "Bolagets ändamål är att äga och besitta fastigheterna Brännbo RN:o 5:5 och Bobacka RN:o 5:4, båda i Kyrkoby by, Kimito..."
Löytyy sieltä hakukoneella myös asunto-osakeyhtiön tiedot, eli jos nyt kunnassa ei kukaan muista, niin yhtiössä kyllä on tieto, mikä osoite on ollut perustamisen aikaan.
Minulla muuten meni hetki ennen kuin tajusin, että "sparbo" ei ole paikan nimi, vaan asuntosäästämistähän se tarkoittaa, siis kirjaimellisesti.

Bonde
11.08.15, 21:29
Näkyi kyseisen asunto-osakeyhtiön tiedoissa olevan tonttien kiinteistötunnukset. "Bolagets ändamål är att äga och besitta fastigheterna Brännbo RN:o 5:5 och Bobacka RN:o 5:4, båda i Kyrkoby by, Kimito..."
Löytyy sieltä hakukoneella myös asunto-osakeyhtiön tiedot, eli jos nyt kunnassa ei kukaan muista, niin yhtiössä kyllä on tieto, mikä osoite on ollut perustamisen aikaan.
Minulla muuten meni hetki ennen kuin tajusin, että "sparbo" ei ole paikan nimi, vaan asuntosäästämistähän se tarkoittaa, siis kirjaimellisesti.

Kunnassa kertoivat että osoite on nykyään "Vretantie 1 B 12, FI-25700 Kemiö". Harmi ettei voi lähettää sähköpostia tai soittaa asunto-osakeyhtiölle Sparbolle kun heillä näyttää ainoastaan olevan "tavallinen" postiosoite.