Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kun kone kääntää
Katselin hieman MyHeritage -nimistä sivustoa, joka pyrkinee olemaan jonkinasteinen maailmanlaajuinen kohtauspaikka sukututkijoille ja suvuille.
Ei siinä mitään - kauniit sivut.
Mutta katsokaas mitä tapahtuu, kun annetaan tietokoneohjelman kääntää alkuperäisteksti esimerkiksi suomeksi - kyseessä on idean kehittäneen tiimin esittely - tätä lukiessa vääntyy suupielet väkisin hymyyn
http://www.myheritage.com/FP/Company/management-team.php?lang=FI
Eräskin titteli on Herra. Kerittäjä Tynnyrintekijä
:)
Mikä lie sivusto - minulla hymy hyytyi, kun palomuuri pläjäytti oitis ilmoituksen torjustusta tietomurtohälytykssestä...Itsekkyyttäni yritin etsiä kaksoisolentoa itselleni, mutta enpä uskalla enää.:oo:
Samasta lähteestä oli kyllä listalla muitakin tietomurtoyrityksiä. Olen aika tumpelo näissä asioissa. Onkohan tuo sivusto "vaarallinen" vai ei?
Eipä tuo ainakaan minulla mitään ole tehnyt.
Nuo ilmoitukset vain kertovat, että palomuurisi toimii ja varmaan koneessani on myös viruksentorjuntaohjelmisto.
Tässä nyt kuitenkin näytteeksi pieni pätkä tuolta sivulta;
""Luo ja jaa verkossa oma sukupuusi.
Aarre sinun perheperintöosasi ja esittää se suoralinja! Näytekaappi sinun sukupuusi sinun paikallasi viehättävän kuvannollisten kertomusten kanssa . Jos olet ammattilainen genealogi voit ylös kuormittaa sinun GEDCOMtiedostosi ; Jos olet perhe historia alokas voit lataa meidän ilmainen Family Tree Builder (http://www.myheritage.com/FP/Company/family-tree-builder.php?lang=FI) ja käyttää se panemaan kokoon sinun sukupuusi ja julkaista se suoralinja sinun perheellesi paikallesi yhdessä napsahduksessa . Joka perheenjäsen vierailmassa sinun paikasi nähdä sukupuun personoitu versio räätälöi hänelle tai hänen, näkyvä heillä näkösesti kuinka he ovat sukuinen mikaan muu henkilö ilmestymässä sukupuussa tai yhtään perheestä valokuvista""
Juha
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.