PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kun kone kääntää


Juha
11.06.08, 14:15
Katselin hieman MyHeritage -nimistä sivustoa, joka pyrkinee olemaan jonkinasteinen maailmanlaajuinen kohtauspaikka sukututkijoille ja suvuille.

Ei siinä mitään - kauniit sivut.

Mutta katsokaas mitä tapahtuu, kun annetaan tietokoneohjelman kääntää alkuperäisteksti esimerkiksi suomeksi - kyseessä on idean kehittäneen tiimin esittely - tätä lukiessa vääntyy suupielet väkisin hymyyn

http://www.myheritage.com/FP/Company/management-team.php?lang=FI


Eräskin titteli on Herra. Kerittäjä Tynnyrintekijä

:)

Tuulakki
20.08.08, 21:36
Mikä lie sivusto - minulla hymy hyytyi, kun palomuuri pläjäytti oitis ilmoituksen torjustusta tietomurtohälytykssestä...Itsekkyyttäni yritin etsiä kaksoisolentoa itselleni, mutta enpä uskalla enää.:oo:

Samasta lähteestä oli kyllä listalla muitakin tietomurtoyrityksiä. Olen aika tumpelo näissä asioissa. Onkohan tuo sivusto "vaarallinen" vai ei?

Juha
20.08.08, 23:30
Eipä tuo ainakaan minulla mitään ole tehnyt.

Nuo ilmoitukset vain kertovat, että palomuurisi toimii ja varmaan koneessani on myös viruksentorjuntaohjelmisto.

Tässä nyt kuitenkin näytteeksi pieni pätkä tuolta sivulta;

""Luo ja jaa verkossa oma sukupuusi.
Aarre sinun perheperintöosasi ja esittää se suoralinja! Näytekaappi sinun sukupuusi sinun paikallasi viehättävän kuvannollisten kertomusten kanssa . Jos olet ammattilainen genealogi voit ylös kuormittaa sinun GEDCOMtiedostosi ; Jos olet perhe historia alokas voit lataa meidän ilmainen Family Tree Builder (http://www.myheritage.com/FP/Company/family-tree-builder.php?lang=FI) ja käyttää se panemaan kokoon sinun sukupuusi ja julkaista se suoralinja sinun perheellesi paikallesi yhdessä napsahduksessa . Joka perheenjäsen vierailmassa sinun paikasi nähdä sukupuun personoitu versio räätälöi hänelle tai hänen, näkyvä heillä näkösesti kuinka he ovat sukuinen mikaan muu henkilö ilmestymässä sukupuussa tai yhtään perheestä valokuvista""




Juha