PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : terve! noviisi esittäytyy


räpsy
10.06.08, 10:27
Olen lähtöisin Kemijärveltä, asun Lohjalla, ja olen kiinnostunut Kemijärven suvuista Erkkilä, Jaakkola, Kerkelä, siis Isokylän suvut siellä. Tietysti muutkin K-järven suvut kiinnostaa.Kiinnostukseni heräsi kun kävin katsomassa äitini kotitaloa(rak. 1878).ja näin sen surkean kunnon. Ajattelin kerätä tietoa lapsilleni jotta he tietäisivät juurensa.Olen seurannut ä.i.i.i.i.i jne, vuoteen 1718 kovin paljon taaksepäin en taida päästäkkään mutta nyt on tarkoitus leventää, puolisot sisarukset ym.Sekä kerätä (lihaa luitten päälle) makaaberi ilmaisu, lehtiartikkelin olenkin löytänyt ä i i:sästä. tarinoita ,kuvia, historiaa,jne. Eli lähdin taaksepäin ä i i:sästä s. 1872 k.1967 josta minulla on muistikuvia. 1900 luku onkin vaikeampaa kun ei löydy netistä arkistoja enkä tiedä kuinka toimia sukuselvityspyyntöjen kanssa ja mitä niillä saa selville, mitä maksaa jne.Jos jollain tutkittuna K-järven (isokylän) sukuja 1900 luvulta olisin kiitollinen tiedonmuruista.Pösilö ku olen ja rupesin kerta saikkaamahan tämmöstä. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!