PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Taiteilija Hannu Väisänen


Sirpamamma
22.06.15, 07:22
Onkohan täällä tutkittu Hannu Väisänen sukutaustoja?

Timo W
22.06.15, 08:23
http://www.blf.fi/artikel.php?id=1359

tellervoranta
22.06.15, 10:38
Hannunhan voi pyytää facebook-kaveriksi ja kysyä vanhemmistaan, joista hän on kirjoittanutkin. Hannu on mm. minun fb-kaverini;mm. lähisukulaiseni on hoitanut Väisäsen lapsia äidinsä kuoltua. Eräs Väisänen kävi myös meillä tietyissä neuvontatehtävissä.

Sirpamamma
22.06.15, 11:29
http://www.blf.fi/artikel.php?id=1359

Kiitos hienosta vastauksesta! Siinä oli hyvää taustaa...

Sirpamamma
22.06.15, 11:30
Hannunhan voi pyytää facebook-kaveriksi ja kysyä vanhemmistaan, joista hän on kirjoittanutkin. Hannu on mm. minun fb-kaverini;mm. lähisukulaiseni on hoitanut Väisäsen lapsia äidinsä kuoltua. Eräs Väisänen kävi myös meillä tietyissä neuvontatehtävissä.

Kiitos! Hyvä vinkki. Nyt facebookkiin!

tellervoranta
22.06.15, 11:36
Tarkennan vielä tätä Väisästä, joka kävi meillä. Hän oli Otto Väisänen, joka oli vuodesta 1932 Kiimingin vakituinen maatalouneuvoja, toimialueenaan myös Haukipudas ja muutamana vuonna myös Ylikiiminki.
Nuorimpana lapsena minulla on vain hämärä muistikuva hänestä eli että hän olisi ollut punatukkainen...muutimmekin senjälkeen toiseen kotiimme joen toiselle puolelle ja siitä ajasta en häntä muista.

Sirpamamma
22.06.15, 15:10
Tarkennan vielä tätä Väisästä, joka kävi meillä. Hän oli Otto Väisänen, joka oli vuodesta 1932 Kiimingin vakituinen maatalouneuvoja, toimialueenaan myös Haukipudas ja muutamana vuonna myös Ylikiiminki.
Nuorimpana lapsena minulla on vain hämärä muistikuva hänestä eli että hän olisi ollut punatukkainen...muutimmekin senjälkeen toiseen kotiimme joen toiselle puolelle ja siitä ajasta en häntä muista.

Hannu Väisäsiä löytyy facessa monta mutta "oikeata" en löytänyt.

tellervoranta
22.06.15, 15:27
Kyllä löytyy...asuu Ranskassa...Intiössäkin olen nähnyt. Fundeeraapa hiukka:)

Sirpamamma
22.06.15, 19:48
Löytyihän se Vaisanen! Kiitos!