PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Jacob Pohjola född cirka 1820 - 1840?


Boberg
03.06.15, 18:18
Jag vill informera er om att jag är i behova av att få information ifrån någon person som har information om någon person med det namn som finns i min rubriktext, som var född vid den cirka tidpunkt som jag har specificerat i min rubriktext.

Denna person skall ha varit född på en plats i Finland. Och i början av 1880 talet kan denna person eventuellt ha varit bofast på en plats i Uleåborg län, men denna information kan eventuellt också vara felaktig?

Denna person kan eventuellt ha stavat sitt förnamn Jakob istället?

Jag kan informera er om att jag har kört fast i ett mycket svårt släktforsknings ärende, så om det nu skulle vara så att jag får information om rätt person Jacob Pohjola så kan detta eventuellt också leda till en positiv lösning för detta mycket svåra släktforsknings ärende?

Med vänliga hälsningar
Berndt Boberg

Boberg
21.07.15, 14:57
Denna person kanske eventuellt var bofast på en plats i Ylikiiminki församling på 1850 - 1860 talet?

Men jag vet åtminstone nu med säkerhet att denna person ej längre har något att göra med det mycket svåra släktforsknings ärende som jag försöker få klarhet i.

Med vänliga hälsningar
Berndt Boberg