PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskuksen tunnettuus


Arintee
27.05.15, 17:07
Hei,

Ja heti alkuun pahoittelut, mikäli avasin ketjun väärälle alueelle foorumilla. Kun kyseessä ei kuitenkaan varsinaisesti ole mainostaa mitään Siirtolaisuusinstituutin tekemisiä, vaan enemmänkin selvittää ihmisten mielipiteitä kyseisen organisaation Pohjanmaan aluekeskuksesta toimialueellaan, niin avasin ketjun tänne Pohjanmaa -alueelle. Ylläpito voinee siirtää ketjun oikeaan paikkaan, jos niikseen tulee.

Mutta asiaan:
Olen kolmannen vuoden opiskelija Seinäjoen Ammattikorkeakoulun Kirjasto- ja tietopalvelun tutkinto-ohjelmassa. Opintoni ovat edenneet vaiheeseen, jossa minun pitäisi kovasti pyrkiä opinnäytetyötä tekemään. Opinnäytetyöni aiheeksi valikoitui "Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskuksen tunnettuus ja miten sitä voisi mahdollisesti kehittää". Suoritin syksyllä viiden kuukauden mittaisen harjoituksen kyseisessä laitoksessa, joten asia minua suuresti kiinnostaa.

Lähtökohtanani on selvittää Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskuksen tunnettuutta toimialueellaan Seinäjoen seudulla/Etelä-Pohjanmaalla. Painopisteenäni on Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskuksen tarjoamat tietopalvelut. Koska Siirtolaisuusinstituutti palvelee suhteellisen pientä kohderyhmää, rajaan minäkin työni mahdollisiin asiakas- ja yhteistyöryhmiin. Ryhmiin, joita Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskuksen aluepäällikkö pitää toimintansa kannalta olennaisina. Muuttoliiketutkimus (siirtolaisuus jne.) nähdäkseni on jossain määrin liitettävissä myös sukututkimukseen, joten sukututkijoidenkin näkökulma minua kiinnostaisi.

Tästä syystä olisin oikein kiitollinen, mikäli voisitte vastata alla olevan linkin takaa löytyvään verkkokyselyyn. Kysymykset koskevat Siirtolaisuusinstuutin Pohjanmaan aluekeskuksen tunnettuutta sekä sen palveluiden saavutettavuutta. Vastaukset luonnollisesti käsitellään täysin nimettöminä. Kyselyyn vastaaminen ei vie aikaanne kuin enintään viitisen minuuttia, mutta vastaamalla auttaisitte yhtä pientä opiskelijaa valmistumaan aikataulussa sekä Siirtolaisuusinstituutin Pohjanmaan aluekeskusta kehittämään palveluitaan.

Linkki verkkokyselyyn: (Kysely aukeaa internetselaimessa)
https://www.webropolsurveys.com/S/AEE5D9E2F556260B.par

Ystävällisin terveisin,
Ari Rintee
Kirjasto- ja tietopalvelun tutkinto-ohjelma
SeAMK