PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Orajärven Puljuja?


kemu
06.04.15, 20:07
Tervehdys,

tiedustelisin onko kukaan tehnyt tutkimusta Sodankylän Orajärven Puljuista? Sukuhaarassani on 1800-luvun puolella syntynyt Jenny Hyötylä (os. Pulju) ja olisin kiinnostunut hänen perheestä ja vanhemmistaan.

En löydä näitä henkilöitä kirkonkirjoista ja olen tehnyt virkatodistuspyynnön sukututkimusta varten Sodankylän srk:llekin mutta ilman vastausta.

Kaikki vinkit miten edetä otetaan kiitollisina vastaan. :)

khanhisalo
06.04.15, 21:04
Tervehdys,

tiedustelisin onko kukaan tehnyt tutkimusta Sodankylän Orajärven Puljuista? Sukuhaarassani on 1800-luvun puolella syntynyt Jenny Hyötylä (os. Pulju) ja olisin kiinnostunut hänen perheestä ja vanhemmistaan.

En löydä näitä henkilöitä kirkonkirjoista ja olen tehnyt virkatodistuspyynnön sukututkimusta varten Sodankylän srk:llekin mutta ilman vastausta.

Kaikki vinkit miten edetä otetaan kiitollisina vastaan. :)

Löysin yhden Jenny Pulju-Tepsan, Jenny Katariina s.15.2.1894 jolla vanhemmat ovat Matti Aleksander Juho Erkinpoika Tepsa-Pulju s.13.10.1858 ja Susanna Matilda Kivelä s.8.6.1857 Kemijärvi.

SSHY:n jäsensivuilla Sodankylän tiedot ovat vuoteen 1910.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/jasenille/paikat.php?bid=19270&pnum=231

Minä tilasin tietoja Sodankylästä joitain vuosia sitten ja se kesti lähes 2 vuotta.

Keijo H

kemu
07.04.15, 21:39
Kiitos kovasti. Tämä tieto auttoi minua taas paljon eteenpäin!