kirsiti
02.04.15, 19:09
Hei, kyselisin hieman tietoja otsikon suvuista, johon kuulun. Tiedän, että sukua ja minunkin sukulinjaani on tutkittu. Minulla on ollut tiedot sukulinjastani Ylikiiminkiin saakka. Valitettavasti olen vain joskus saamani exel-taulukon kadottanut.Ylikiimingissä sukunimi oli Kokko ja ainakin yhden esi-isän nimi Mårten. Sittemmin sukulinjani muutti Pudasjärvelle ja sukunimikin muuttui Timonen-nissiksi, jonka jälkeen eräs esi-isä taisi olla Antti muutti Ouluun. Isoisäni isä (isoisä syntynyt 1920- luvulla ) muutti nimen Timoseksi, jolla nimellä sukulinja edelleen kulkee. Nyt toivon, että joku voisi minua auttaa. Eli mikäli olet tutkinut kyseistä sukua ja varsinkin minun sukulinjaani niin olisi mukava saada kadonneet tiedot itselleni uudelleen. Lisäksi minua kiinnostaa löytyykö sukulinjastani yhteys
Jokikokon taloon, josta on lukemani perusteella Asser Väänänen kirjoittanut. Eli Ylikiimingin Kokot ja Pudasjärven Kokot ja Timonen-nissit kiinnostaa. Olisi mukavaa päästä uudelleen kärryille suvun esi-isistä. Kiitos avusta jo etukäteen. Ja kertokaa ihmeessä, jos tiedätte kenen puoleen kääntyä asiassa.
Kirsi
Jokikokon taloon, josta on lukemani perusteella Asser Väänänen kirjoittanut. Eli Ylikiimingin Kokot ja Pudasjärven Kokot ja Timonen-nissit kiinnostaa. Olisi mukavaa päästä uudelleen kärryille suvun esi-isistä. Kiitos avusta jo etukäteen. Ja kertokaa ihmeessä, jos tiedätte kenen puoleen kääntyä asiassa.
Kirsi