PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Isak Rautiala


katsu74
19.03.15, 14:18
I have information that Isak Rautiala born in Pyhäjärvi, Finland 1867 left to America in 1893. But with this name or something similar I haven't been able to find anything, not even passenger information. He was married, but wife and child stayed in Finland. Does anyone know anything about him?

Tuula Cu
19.03.15, 15:41
Oliko hänelle sukua Eino Rautiala, joka oli myös Pyhäjärveltä kotoisin, 1890 syntynyt ja matkusti (ehkä ekaa kertaa) Bostoniin vuonna 1910?

Sukunimi pisti silmääni siksi, että minulla on muutama valokuva Eino O. Rautialasta, joka on/oli tämän Einon poika ja sukulaiseni John Laukkasen hyvä ystävä Quincy, MA:ssa.

Entä oletko nähnyt tämän ketjun, jossa puhutaan Rautialan nimen muuttumisesta Rautioksi? http://finlander.genealogia.fi/archive/index.php/t-4315.html

Tuula K

katsu74
19.03.15, 16:50
Olen nähnyt tuon ketjun Eino Rautialasta ja sen vuoksi yritin etsiä Isakiakin myös Rautio-nimellä :) Minulla ei ole tiedossa yhteyttä Einon ja Isakin välillä, mutta en ole tätä sukua taaksepäin tutkinutkaan, kun Isakin isä tulee sukuuni avioliiton kautta.