PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Matti Venäläinen, Savonranta


anttilainen
15.12.14, 20:08
Moi, onkohan kellään tullut vastaan Matti Venäläinen nimistä henkilöä?
Syntynyt tietojeni mukaan 3.9.1897 Savonrannalla ja Kuollut 13.2.1956.
Matin isän nimi on Kalle Venäläinen ja äidistä en muuta tiedä kuin että sukunimi on Puustinen. Vaimon nimi Etla Jääskeläinen.

Savonranta on tainnut olla tuohon aikaan itsenäinen seurakunta ja netistä ei niiltä ajoilta taida juuri mitään löytyä.

Mutta jos edes jotain tietoa sattuisi joltain löytymään mikä auttaisi pääsemään tässä suvussa eteenpäin.

Tuula Cu
16.12.14, 07:49
Oletko katsonut 1900-luvun alun henkikirjat?
Tässä 1910 ja Savonranta:
http://digi.narc.fi/digi/view.ka?kuid=21477404

Tuula K

anttilainen
16.12.14, 19:31
Tuotapa en ollutkaan älynnyt muuten katsoa. Tuolta taitaa kyllä jotain löytyä.
Suuret kiitokset avusta!

Esa Hämäläinen
27.12.14, 19:34
Matti Venäläinen on syntynyt Heinävedellä, josta Kalle on perheineen siirtynyt Savonrannalle v. 1900. Sieltä löytyy tarvittavat tiedot, jotta pääset tutkimaan Kallen ja Idan juuria.

anttilainen
28.12.14, 15:47
Suuret kiitokset vastauksesta. Tuo auttoi todella paljon. Täytyykin ruveta sieltä etsimään.

duraniee
18.01.15, 12:57
Tervetuloa sukuun anttilainen! Vai oliko sinun sukuasi tuo Matti Venäläinen? Niin tai näin, niin ollaan Matin kanssa samasta esi-isästä (minä olen Reinholdin pojan Adolfin pojan pojan tytär). Mielelläni vaihtaisin sukutietoja ja kannattaa sinunkin katsella tuo Sara Venäläinen -ketju, joka mulla on ollut täällä jo jonkun aikaa. Sara on Reinholdin äiti :)

Muutkin sukuun kuuluvat, kirjoittakaa ihmeessä sähköpostia mulle os:
mduranie79*gmail.com

Terkuin,
Marjo

anttilainen
18.01.15, 17:49
Moro, kyllä vaan, Matti on sukuani, minun isän isän isä. Hänen isänsä Kalle on Adolfin veli. Eli samaa sukua siis ollaan. Itselläni ei ole ollut paljoa aikaa tähän hommaan, tätä Reinholdia pidemmälle en ole vielä päässyt. Täytyykin katsoa tuo viestiketjusi. Voisin laittaa sähköpostia, kivahan tuo olisi vaihtaa tietoja.:)

duraniee
18.01.15, 18:09
Vaihdetaan vaan tietoja :D:

SHLA
27.11.15, 21:48
Savonrannan kirkonkirjat nyt luettavissa SSHY:n sivuilla netissä