PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Björkholma/Petterinmäki


samikoivusaari
18.05.08, 17:17
Hei,
olen Sami Koivusaari Vöyrin Petterinmäeltä ja olen vasta saanut "pureman" sukuni vaiheiden tutkimiseen - Minulla on selvillä esi-isäni 1800 -luvun alkupuolelle mutta en oikeastaan tiedä muista sukuhaaroista (kuten isoisoisäni sisarusten vaiheista ja perheistä) mitään. Isoisäni oli Matti Koivusaari, hänen isänsä Juho Björkholma ja edelleen hänen isänsä Kustaa Björkholma. Lähinnä minua kiinnostaisi nimenomaan Kustaa Björkholman muun perhe ja sukulinjat (Kustaa synt. joskus 1800 -luvun alkupuolella ja kuoli 10.01.1908) sekä samoin Juho Björkholman sisarusten linjat. Juho synt. 1849, kuoli 1924.
Juhon sisarukset Matti Björkholma 1850-1922, Kustaa 1850-1921, Juudit 1856-1914. Maria Björkholma muutti USA:han ja hänestä tuli Luttinen - Luttisten vaiheita tiedän jonkin verran ja heidän sukuhaarastaan minulla on tutkittua tietoakin.
Kiitos kaikille jotka ottavat yhteyttä, jään odottelemaan kuulumisia! t.Sami

E.Taipale
14.10.08, 19:48
Hei Sami Koivusaari!
"Löysin" tutun sukunimen. Kirjauduin SUKU Forumiin voidakseni ottaa yhteyden esittäytyäkseni. Kuulun Kauhavalta lähteneeseen Taipale-sukuun. Mielestäni Juho Björkholm (s.26.1.1849, k.1924) haki vaimonsa Maria Taipaleen (s.5.12.1850) Kauhavalta. Heidät on vihitty 1879 Vöyri.

Kuulun Marian nuorimman veljen Matin (s.13.3.1864, k.5.4.1928) sukuhaaraan. Matti oli (isäni isä) isoisä minulle.

Jos asia kiinnostaa ja yhteys on oikea, niin toivon, että saamme yhteyden toimimaan. Luetteloissani on viestissä mainitut Björkholm/Koivusaari nimiset henkilöt, muttéi juuri muita tietoja heistä. Olisin kiinnostunut "täydentämään" Marian sukuhaaraa.
Terveisin E. Taipale.
Ps. Toivoisin suoraa yhteyttä sähköpostilla.
erkki.taipale*elisanet.fi