PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sukuohjelma 2004 ei aukea


Jokke
18.05.08, 15:28
Apuva!
Vista ilmoitti että, Genealogia Application lakkasi toimimasta.
Missä vika?

kaila
19.05.08, 07:36
Lähteekö se käyntiin uudestaan? Mitä olit tekemässä kun tää tapahtui? Saatko tilanteen toistettua? Mikä versio ohjelmasta on kysymyksessä (Ohje - Tietoa ...?

terveisin
Kaarle Kaila

TerhiA
19.05.08, 08:17
Apuva!
Vista ilmoitti että, Genealogia Application lakkasi toimimasta.
Missä vika?


Sama ilmoitus tulee minullakin sillointällöin ja vain Vista-koneessa, enkä toistaiseksi ole keksinyt, mikä sen mahdollisesti aiheuttaa. Ehkäpä jokin päivitys on juuri silloin menossa taustalla?
Ongelma kuitenkin poistuu ihan hetkessä eikä jää pysyvämmäksi. Joskus olen vain uudelleenkäynnistänyt koneen, joskus en ole tehnyt yhtikäs mitään.

/_TerhiA_\

Jokke
19.05.08, 17:12
Yllätys yllätys, se lähtikin tänään taas toimimaan, niin kuin ei olis mitään vikaa ollunakaan. Mikä häiriö lie.
Onkohan sillä mitää asiaa, kun en ole ainakaan viiteen viikkoon joutanut aukasemaan ohjelmaa. Mitään muuta minä en tehnyt kuin yritin likata ohjelman auki ja vieläpä useampaan kertaan
Ohjelman versio on 10.0.3.24 eli uusin käsittääkseni.
Asennettu ensin levyltä toi 2000 ja sitten 2004 uusimmat päivitykset netistä ja hyvin on pelannut, paitsi että nyt säikäytti, että mikä tuli.

kaila
19.05.08, 21:50
Uusin versio on 10.0.3.40 kuten tässä viestissä olen kertonut

http://suku.genealogia.fi/showthread.php?t=809


terveisin
Kaarle Kaila

Jokke
20.05.08, 18:30
Kiitos paljon, Kaila ja TerhiA vastaukkista Nyt on uusin versio päivitetty koneelle, ja toivottavasti nämä vistan aiheuttamat häiriöt jäävät pieniksi.

TerhiA
22.05.08, 08:09
Lähteekö se käyntiin uudestaan? Mitä olit tekemässä kun tää tapahtui? Saatko tilanteen toistettua? Mikä versio ohjelmasta on kysymyksessä?
Kaarle Kaila


Ihan vain tiedoksi, että ilmoitus "Genealogia Application lakkasi toimimasta" tuli minullakin nyt tänä aamuna näytölle, kun olin klikkaamassa ohjelmaa auki tarkistaakseni yhden asian. "Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan, tarkistetaan, onko ongelmaan ratkaisua".

EN ollut tekemässä mitään muuta samaan aikaan ja ohjelmasta minulla on aina viimeisin päivitys.
Koneessa Vista Home Premium & F-Secure 2008.
Tätä ei koskaan tapahtunut vanhempien käyttiksien aikana, tosin myös virustorjunta oli eri (Symantec).
Ilmoitus tuli n puolen tunnin ajan vastaukseksi yrittäessäni ohjelman avaamista; kyllästyin, uudelleenkäynnistin koneen - ohjelma avautui.

/_TerhiA_\