PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Uusi salasana?


Kalevi Wiljanen
15.10.14, 17:37
Hei

Genos 3/2014, sivu 192, Seuran uudet verkkosivut, salasana / käyttäjätunnus muuttuvat.

Uudet tunnukset eivät löydy osoitetarrasta?

KW

Marikki
15.10.14, 17:57
"Uudet tunnukset löytyvät tämän Genoksen osoitetarrasta", mutta kun ei ollut osoitetarra vaan osoitetiedot oli painettuna takakanteen ilman salasanoja ainakin minulla:(

esg
16.10.14, 08:05
"Uudet tunnukset löytyvät tämän Genoksen osoitetarrasta", mutta kun ei ollut osoitetarra vaan osoitetiedot oli painettuna takakanteen ilman salasanoja ainakin minulla:(
Näin on, mutta onneksi "vanhat" tunnukset ja salasant toimivat, ainakin Nimenmuutos-sivuilla.

Erkki S.

Juha
16.10.14, 08:35
Kysyin asiaa jäsensihteeriltä, joten odotellaanpa rauhassa hänen vastaustaan



Juha

Nina
16.10.14, 20:25
vanhat käyvät edelleen :)

teija.pirinen
17.10.14, 09:37
Mulla ei ole salasanaa vaikka olen jäsen... Entisissä lehdissä on ollut niin epätarkka etiketti jäsentunnuksen kohdalla, etten ole saanut selvää mitä siinä lukee. :( Enkä ole saanut uutta tunnusta kyseltyä vaikka olen koittanut laittaa sähköpostia ei hyväksy sähköpostiosoitetta. :( Pikkaisen harmittaa. :mad:

Kirjastonhoitaja
17.10.14, 10:37
Kuten täällä onkin jo kerrottu, jäsensivujen tunnukset säilyvät ennallaan. Tunnuksia voi tarvittaessa kysellä osoitteesta seura*genealogia.fi.

Teijalle lähti sähköpostiviesti äsken. Viestejä Seuran toimijoille voi lähettää myös Suku Forumille kirjautuneena ja Facebookissakin on mahdollista viestiä yksityisesti.

--
Vuokko Pärssinen-Tainio
Suomen Sukututkimusseura
seura*genealogia.fi
puh. 010 387 7900

teija.pirinen
17.10.14, 11:31
Kiitos Vuokko

Yritin vastata sinulle, mutta jostain syystä luukku ei anna laittaa viestiä eteenpäin.

Ihanaa, pääsen vihdoin noille sivuille.