PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sundholm - pari kuvaa


S_R_R_S
11.05.08, 18:57
Kävin joskus pari vuotta sitten kirjeenvaihtoa erään amerikkalaisen naisen kanssa. Hän toimitti minulle silloin nämä kuvat. Nainen sanoi miehensä suvun kerrotun tulleen Ruotsista. En tiedä näistä miehistä muutoin mitään.
Mutta ehkä näistä on iloa Sundholm-Lyncheille :)
Alimmassa kuvassa, jossa on vain yksi mies, on CARL SUNDHOLM.
Toisessa on BILL SUNDHOLM, mutta en enää muista, kumpi kuvan miehistä hän on.

Sylvian viestissä: "... discovered that the Sundholm name first appears in Sweden..."

400

401

rostebe
08.07.08, 20:15
Hei,
minun isän äidin äiti oli omaa sukua Sundholm, syntynyt Espoon Ådholmenilla ja isä Kökarista. Tähän perheeseen kuuluivat tarinoiden mukaan muutama Amerikkoihin lähtenyt. Voisitko välittää saamasi kuvien lähettäjän yhteystiedot niin voisin sieltä pyytää lisätietoja joiden perusteella voitaisiin päätellä, ovatko kuvat sukulaistani vai eivät?

Kiitos,
Bengt

Karin Nissinen
17.12.08, 20:15
Hei,

Mieheni isänäiti on myös omaa sukuaan Sundholm. Hänen vanhempansa olivat Karl Oskar Sundholm, s. 28.2.1862 Helsinki ja k. 12.9.1924 Salo sekä puoliso Anna Maria Wilhelminantytär Nyman, s. 14.12.1875 Kiikala ja k. 14.2.1947 Salo. Heidän lapsista ainakin poika Kaarlo Severin muutti aikoinaan Kanadaan. Itse Karl Oskarin vanhemmat ovat tulleet Ruotsista.

Mahdollinen sukulaisuus kiinnostaisi eli löytyisikö yhteisiä "juuria"?

t. Karin

Ben-Eric
18.12.08, 13:35
Hej
Jag har ett fotografi av Lilly Julanda Sundholm från Ådholm om någon är intresserad.
mvh
Ben-Eric Pahlman

S_R_R_S
10.02.12, 14:04
Häpeäkseni vastasin vasta nyt rosteben ja Karin Nissisen kysymyksiin. En ole lukenut näitä viestiketjuja vuosiin. Vastaukset laitoin yksityispostina.

Onnea etsinnöille!