PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kysymys edellisestä johtuen


Raija Järvenpää
11.05.08, 08:55
Huomasin että olisi hyvä jos olisi olemassa tiedosto josta voisi käydä katsomassa esim Kaarlo Wirilanderin kaikki kirjat ja tutkimukset ja mistä ne olisi mahdollista saada lainaksi/ostettua.
Onko tälläinen jo olemassa ja jos on niin missä?

Edelleen kaunista päivää toivotellen

Erkki Järvinen
11.05.08, 14:09
Huomasin että olisi hyvä jos olisi olemassa tiedosto josta voisi käydä katsomassa esim Kaarlo Wirilanderin kaikki kirjat ja tutkimukset ja mistä ne olisi mahdollista saada lainaksi/ostettua.
Onko tälläinen jo olemassa ja jos on niin missä?

Edelleen kaunista päivää toivotellen

Kun kirjoista ja niiden saatavuudesta puhutaan niin itse ainakin olen oppinut ajattelemaan, että lähin kirjasto on se paikka mistä tietoa löytyy ja samoin kirjoja (hommaavat kyllä kaukolainana jos ei heti hyllyssä ole.)

Raija Järvenpää
11.05.08, 15:57
Kiitos vastauksesta, kirjastot ovat minulle tuttuja paikkoja. Tässä tapauksessa kirjan/vihkosen nimi oli kateissa mutta Seppo Niinioja osasi neuvoa minut Fennican tiedostoihin josta kirjojen pienestä määrästä (14) oli helppo valita parikin minulle sopivaa kirjaa.

Kiitos vielä vastauksista