PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suku Forum -risteily...?


leilalm
17.07.14, 09:47
Näin viime yönä unta:Suku Forum-ihmisiä vaimoineen,miehineen matkalla.En ole varma oliko risteily vaiko bussi-,lentomatka,mutta joitakin,jotka kuvien kera ovat Suku Forumissa,olivat mukana!En nyt mainitse yksityiskohtia...Tuli siitä idea,että olisiko mahdollista Suku Forum -risteily?!Onko ehkä joskus tälläistä järjestetty,kun olen niin uusi jäsen?Vähäisemmätkin(!) porukat risteilevät kuten puolueihmiset sun muut eläkeläisjärjestöt...Pitäisi ehkä koko laiva varata,siellä olisi luentoja sukututkimuksesta,tapaamisia,hyvää ruokaa tietysti ja ohjelmaakin.Tässä olisi kyllä aika järjestäminen.Annan nyt vain idean;voi olla,että heti tyssää.Mutta eikös unilla ole taipumus toteutua...Leilalm

Fishersson
17.07.14, 11:09
Hei. Ei tuo hullumpi idea ole. Mutta kannattaisko ensin kokeilla jollakin pienimuotoisemmalla, esim. Suomenlinnaan ja takaisin, perillä joku historiaesitys ja kahvit ja sämpylät. Miksei Tallinnaankin, sieltä löytyy varmaan foorumilaisia kiinnostavaa historiaakin.

Juha
17.07.14, 11:51
Suomen Sukututkimusseura on järjestänyt ao. tapaisia risteilyjä....Viimeksi porukka taisi käydä Tartossa



Kukas ryhtyy puuhaamaan seuraavaa reissua?

leilalm
18.07.14, 12:13
Niinhän sitä sanotaan,että `valmiiseen pöytään on kiva,helppo astua ´.Tilaa sinä liput teatteriin,kyllä kaverin saat.Varaa risteily,minä olen mukana!Jne...En osaa sanoa,miten siis tämä mahdollinen risteily onnistuisi,mutta kokemusta kaiketi on,kun Tartossa esim.on vierailtu.Ensinmäisenä olen kuitenkin ilmoittautumassa...´valmiiseen pöytään...`!Leilalm