PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Minulle on tullut tutuksi


Erkki
06.06.14, 19:02
Nimittäin tämä tuska päästä SukuForumia lukemaan sellaisen mahdollisuuden kera, että jos sattuisi olemaan jotain typärää kommentoitavaa mielessä.
Vaikea ymmärtää, että tämä on näin vaikeaa. Mutta unohdetaan koko juttu.
Jokainen saa pitää tunkkinsa. Minä en enää visko omaani. Riittänee.

leilalm
06.06.14, 20:23
Uutena sukututkijana olen useinkin epäröinyt kysyä,kommentoida jotain `typerää´,niin sanotusti.Mutta olen vain antanut mennä ja olen aina saanut kilteiltä(!),ihanilta foorumilaisilta vastauksen aivan simppeliinkin pulmaan.Kerranhan täällä eletään...Leilalm

Knaapi
07.06.14, 11:21
Otsikko tuo mieleeni vanhan lorun "laiva on lastattu", vaikka Erkin mielessä on saattanut olla jotain muuta (turhauttavaa?). Ehdotan, että ketjua jatketaan kaikenlaisella muullakin "tutuksi tulleella".

Minulle on tullut tutuksi, että DNA-testitulosten analysoinnissa suurin ongelma on se, että vain 15-20 % etäserkuista vastaa kyselyihin. Jos serkkuja on vaivaiset 250, testaaminen on turhauttavaa, koska suurta osaa tuloksista ei voi ollenkaan analysoida. Mitä tälle tilanteelle pitäisi tehdä?