PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Juuret 2.1 ja käyttöjärjestelmän vaihtaminen?


Wiljami
08.03.14, 23:50
Onko kenelläkään Juuret-ohjelmaa käyttävällä vielä kokemusta, kuinka ohjelma toimii uudempien Windows-järjestelmien kanssa? Nyt kun täytyy irrottautua XP-järjestelmästä, haluaisi mielellään uudeksi käyttöjärjestelmäksi sellaisen, jolla ko. ohjelma varmasti toimii........XP:lläkin oli aikanaan selittämättömiä ongelmia, joita ei kuitenkaan viimeisen asennuksen ja välipäivityksien jälkeen enää ole ollut. Eli mihin järjestelmään kannattaisi siirtyä? Uuden sukuohjelman käyttöä en viitsisi alkaa opettelemaan, tää kun toimii ja on selkeä.

riffi
09.03.14, 19:57
Minulla on windows 8 ja siinä Juuret 2.1. toimii. En ole uskaltanut kuitenkaan päivittää 8.1:een juuri tuon takia, koska pelkään siinä tulevan ongelmia.
Ritva

olanyk
13.05.14, 12:09
Alkuperäinen kysymykseni myös minun kohdallani tarkoitti suurta halua pysyä Juuret ohjelmassa ja toisaalta pelkoa käyttöjärmestelmän vaihtumisesta, kun jo nyt olen käyttänyt eri koneissa kolmea eri Windowsia joista yhdessä vanheneva xp ja siirtänyt päivitystä. Pitäisikö pyhittää vanha pöytäkone sukututkimukselle. Onkohan toivoa että Juuret ohjelman ylläpidolle löytyisi jatkoa tai onko "sitä läheisesti muistuttavaa"? Olavi