PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kiitos ym palaute


tkukkonen
08.03.14, 17:55
Ehdotan että kiitokset ja muut vastaavat yhdelle tai muutamalle henkilölle kohdistetut palautteet annettaisiin yksityisviestinä. Silloin palstoille ei tupsahtelisi enää pikkuviestejä, joilla ei ole käyttöarvoa muilla forumilaisille.

Silloin kun ei vielä tiedä, kuka auttaa tai kiinnostuu, avoimen forumin käyttö on paikallaan, mutta suppealle piirille lähtevää palautetta varten ei tarvita laajalevikkistä forumin palstaa.

kkylakos
10.03.14, 08:00
Mutta eihän yksittäiset jatkoviestit "häiritse" kuin kyseisen ketjun tilanneita?

Korhoant
10.03.14, 10:34
Ehdotan että kiitokset ja muut vastaavat yhdelle tai muutamalle henkilölle kohdistetut palautteet annettaisiin yksityisviestinä. Silloin palstoille ei tupsahtelisi enää pikkuviestejä, joilla ei ole käyttöarvoa muilla forumilaisille.

Silloin kun ei vielä tiedä, kuka auttaa tai kiinnostuu, avoimen forumin käyttö on paikallaan, mutta suppealle piirille lähtevää palautetta varten ei tarvita laajalevikkistä forumin palstaa.
Kun on "pennusta" asti opetettu kiittämään, niin ei oikein opi tapojaan muuttamaan. Eihän tuosta paljon häiriötä sivuille ole ja kun tuo yksityisviestin lähetys on vähän hankalampaa.
Ystävällisin terveisin Martti Korhonen :)

eruppa
31.08.14, 16:05
Vaikka sanotaan että kissa kiitoksella elää, niin olisi todella kiva, jos avun saaja kiittäisi saamastaan informaatiosta. Useimmat sukututkijat ovat fiksua väkeä ja lähettävät kiitokset. Minulle on sama, tuleeko kiitos yksityissähköpostina vai julkisena tietona. Usein lähetetty sukuinformaatio sisältää kymmenien tuntien työn informaation tuottajalta.

Joskus valitettavasti sattuu, ettei kiitosta tai muuta palautetta tule. Tällöin jää miettimään, menikö viesti perille vai onko tiedon saaja "vähän huonosti kasvatettu".

Muuten Suku Forumin yksityisviesteissä on se tietotekninen puute, ettei ohjelma ilmoita täyttyneestä postilaatikosta, jota ei ole huomannut tyhjentää. Minulle tuli noin viikko sitten viesti, jota en saanut luetuksi, kun postilaatikko oli tullut täyteen.

Alkavan syksyn toivotuksin Porin Erkki

leilalm
31.08.14, 17:14
Kiitos,se pieni sana kyllä aina lämmittää!Olen itse lähettänyt jopa kirjeen tässä forumissa tutustumalleni henkilölle,mutta mitään kiitosta ei ole kuulunut.Syyttäisikö Itellaa?No,hän sai selvityksen sukulaisistaan,minä kaikesta huolimatta hyvän mielen...Itse olen saanut aloittelijana niin paljon apua,että melkein hävettää.Tyhmiä kysymyksiähän ei kuulema ole,mutta joskus itsestä tuntuu,että kehtaako...Aina on tullut asiallinen vastaus;fiksua porukkaa.Kiitos!Leilalm