PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Ida Sofia Järvinen, s. 16.05.1866 Halikko


Seija Randell
12.02.14, 10:56
Ida oli isoäitini serkku, mutta tietoni hänestä loppuvat vuoteen 1887, jolloin hän muutti Salosta Turkuun. Idan äiti kuoli tytön ollessa 8-vuotias, ja ennen vuotta 1885 hän käytti isäpuolensa nimeä Hack.
Ihan vaan sattumalta: tietääkö joku Idan myöhemmistä vaiheista ? Isoäitini on kuollut nuorena, joten tietoa ei sitä kautta ole siirtynyt.

Turunmaa
12.02.14, 15:03
Ida oli isoäitini serkku, mutta tietoni hänestä loppuvat vuoteen 1887, jolloin hän muutti Salosta Turkuun. Idan äiti kuoli tytön ollessa 8-vuotias, ja ennen vuotta 1885 hän käytti isäpuolensa nimeä Hack.
Ihan vaan sattumalta: tietääkö joku Idan myöhemmistä vaiheista ? Isoäitini on kuollut nuorena, joten tietoa ei sitä kautta ole siirtynyt.



Täältä löydät vähän lisätietoja ja mahdollisesti yhteyshenkilön
http://www.geni.com/people/Ida-J%C3%A4rvinen/6000000003897483558

Seija Randell
13.02.14, 12:05
No kun minä itse olen tainnut Idan tiedot sinne laittaa. Kirjauduin sinne kerran vähäksi aikaa, mutta hermostuin, kun siellä meni helposti kaikki kahteen kertaan ennestään olevien kanssa enkä edes keksinyt, miten korjata. Ja siellä sitten on minun kolme sisartani myös, mutta minä itse puutun. (Sisarteni tiedot on julkaistu tunnetussa sukukirjassa, joten uskalsin ne laittaa.)
Turun maakunta-arkistossa on kylläkin ollut Turkuun muuttaneita, että sinne pitäisi mennä pitkästä aikaa.