Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Johan Rosenblad ; Maria Rosenblad
Olisiko kellään nämä henkilöt sukutukimuksessaan :
Johan Rosenblad , Eriksson , s.27.10.1816 Nauvo
ja
Maria Christina Rosenblad , Eriksdotter , s.1.1.1822 Nauvo
Johan lähtee Turkuun 1840 ja Maria lähtee Turkuu 1842 kumpaakaan en ole löytänyt Turun muuttanaista !
Tässä melkein koko perhe : http://www.sukuhistoria.fi/sshy/kirjat/Kirkonkirjat/nauvo/rippikirja_1829-1835_jk525-526/201.htm
Olen etsinyt samoja, odottelen löytyykö jokun tiedoista näitä henkilöitä.
Isä Erikin veli Anders on esi-isäni. Oletko selvitellyt hänen taustojaan miten paljon? Andersin vaimon Brita Mattsdotterin esipolvet ovat minulle osin epävarmoja, erityisesti äidin puolelta.
Kyllä löytyy, haluatko ne ged.com vai ihan sukutauluina. Onko sinulla tietoa juuri näistä kahdesta. Muista minulla on myös jälkipolvet.
Kiitokset, ged.com sopii kyllä. lähetä eija.turunen(at)hotmail.com osoitteeseen.
Näistä kysymistäsi ei tosiaan ole kuin syntymäajat ja tuo muutto Turkuun. Turku on vaikeaa aluetta tuohon aikaan jäljittää sinne tulleita.
Hiski löysi Maria Christinan vihkitiedot Turun suomalaisessa seurakunnassa, vihitty 25.7.1848 sjötullvaktmästare enk. Johan Fredrik Forstén, ja samat tiedot löytyy myös Turun ruotsalaisessa seurakunnassa.
eturunen - olet siis myös sukua Edith Södergranille !
Marikki - kiitos tiedoista.
Tämä Johan on voinut lähteä Pietariin koska muitakin suvusta päätyivät sinne !
Tämäpä mielenkiintoista, miten ovat siihen suuntaan tulleet lähteneeksi?
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.