PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Ylönen haussa.....


Aleksi Jeremias
22.01.14, 18:52
Tervehdys foorumi,

Täällä jälleen yksi, joka etsii "juuriaan". Olisin kiinnostunut Ylösen suvusta ja tiedän, että heillä on olemassa sukuseura ja sukua on paljonkin selvitetty. Yritän kuitenkin tätä kautta, jos joku tunsi Pentti Ylöstä tai hänen läheisiään (syntynyt noin 1920-) ja on tietääkseni jo kuollut. Pentti olisi työskennellyt/asunut 1949-1950 Pieksämäki-Joroinen alueella. Olen katsellut Ylösten sukupuu kirjaa I ja siellä Kaavio 24 (Kaaviosta 8) olisi yksi mahdollisuus. Mikkelin mlk. Santara-Harjumaa alueella. Pentti Ylösiä voi toki olla useitakin. Kaikki vinkit otetaan vastaan....

Aleksi Jeremias
15.02.17, 16:54
Hei jälleen, edelleen on hakemani Pentti Ylönen etsinnässä. Hänellä on ollut perhe Pieksämäellä ja lapsiakin. Voisiko joku auttaa asiassa.:confused:

eruppa
16.02.17, 17:17
Kannattaa melkein kysyä virkatodistusta kirkkoherranvirastosta tai siviilirekisteristä. Minäkin liityn Ylösen sukuun ja omistan kaikki Ylösen sukukirjat, mutta eipä noin heiveröisillä lähtötiedoilla oikein voi auttaa.

Aleksi Jeremias
27.11.18, 19:32
Hei eruppa,


Olen edistynyt asiassa sen verran, että olen saanut ehdotuksen isäni syntymä- ja kuolinajoiksi 10.11.1925 ja 28.11.1985. Olisi mukava, jos joku tietäisi asiasta enemmän.