PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Jarl Linden, Helsinki???


Inga D'Arcy
22.11.13, 14:46
Hei! Etsin tietoja isoisani isasta. Ikava kylla en nimen lisaksi tieda muuta kun etta joko Jarlin isa tai isoisa tuli saksasta suomeen, tai niin isani luulee.

Olen yrittanyt etsia Jarlia mutta en loyda hanta mistaan:( ilmaisita tiedostoista...

Jos joku sattuis loytamaan hanet olisin kiitollinen.

Jarl Linden (heittoviiva een paalla) oli naimisissa Ingrid Hedbergin kanssa, heilla oli 3 lasta: Olof, Bror ja Alice.

Kiitos etukateen.

Henry
22.11.13, 19:36
Hei,

Onko mitään vuosilukuja?

t. Henry Johansson

Inga D'Arcy
22.11.13, 19:41
Ikava kylla ei. Luulen etta Jarl on syntynyt 1800luvun loppupuolella. Isani ei tieda muuta kun nimen ja isoisani ja hanen sisarukset ovat kuolleet. Isanaidiltakaan en voi kysya, hanella altzheimer ja itse asun ulkomailla.

Tuiju Olsio
22.11.13, 21:12
Ihmettelen vain vähän tuota Saksasta Suomeen tulemista, kun Lindén on tyypillinen ruotsalainen nimi, joita paljon Suomessa ja tietenkin Ruotsissa. Toivottavasti kuitenkin löytyy.

Inga D'Arcy
22.11.13, 22:52
Minakin vahan ihmettelin mutta nain isani sanoi. En sitten tieda ottiko sukunimen kayttoon vasta Suomessa, olisko ollut jokin muu aikoinaan???

Mina en vaan tieda mista vois tietoja loytaa "ilmaiseksi".

Inga D'Arcy
11.12.13, 13:49
Tietaako kukaan mista voisi loytya tietoa???

Tuula Cu
11.12.13, 16:49
Inga, kävin tänään kaupunginarkistossa muitakin juttuja katsomassa ja löysin Jarl Lindenin ja perheen. Lähetän sinulle yksityisen viestin.

Tuula K

Inga D'Arcy
11.12.13, 17:09
Voi kiitos Tuula!!!!