PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : SSHY:n sivut temppuilee


Marikki
01.11.13, 18:31
En tiedä onko se vaan minun koneessa tai onko se kaikille, mutta SSHY:n jäsensivulla kun avaan esimerkiksi rippikirjan niin se latautuu ihan normaalisti, mutta lataamisen jälkeen kirjan sivu pienenee itsestään ja joudun klikkaamaan kuvaa joka kerta niin suurenee taas uudestaan.
Eikö sen pitänyt niin mennä että alkuperäinen kuva on muutoksen jälkeen pieni ja suurenee vasta kun klikkaa sitä kuva, nyt se menee päinvastoin itsestään:confused:

ristojohannes
01.11.13, 18:56
Käytän normaalisti Firestone- selainta, mutta kun menen SSHY:n sivuille niin vaihdan Chromeen, se tuntuu paremmalta mielestäni näillä sivuilla.

eeva häkkinen
01.11.13, 19:03
En tiedä onko se vaan minun koneessa tai onko se kaikille, mutta SSHY:n jäsensivulla kun avaan esimerkiksi rippikirjan niin se latautuu ihan normaalisti, mutta lataamisen jälkeen kirjan sivu pienenee itsestään ja joudun klikkaamaan kuvaa joka kerta niin suurenee taas uudestaan.
Eikö sen pitänyt niin mennä että alkuperäinen kuva on muutoksen jälkeen pieni ja suurenee vasta kun klikkaa sitä kuva, nyt se menee päinvastoin itsestään:confused:

Juuri näin toimii esim. Historiallinen Sanomalehtiarkisto - ensin väläys isoa kuvaa, sitten kuva asettuu pienimpään kokoonsa, josta voi mielensä mukaan suurennella. Luultavasti WAD (working as designed).

Marikki
01.11.13, 19:18
Mutta alussa sivut ei temppuillut noin, vasta nyt pari päivä olen sen huomannut. Sen takia oli pakko kysyä täällä jos minun kone tekee noin vai onko yleistä. Ainakin se häiritsee kun juuri on sivun saanut ladattua ja alkaa lukemaan niin se pienenee:mad:

karisalm
01.11.13, 19:42
Hei

Kannattaa lukea SSHYn jäsenkirjeet, viimeisemmässä eli JÄSENTIEDOTE 5/2013 selitetään kysytty asia, samoin kuin yhdistyksen etusivulla.