PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : MyHeritage temppuilee


Johanna Laakso
28.10.13, 19:08
Mistä ihmeestä voi johtua, että yhtäkkiä kaikki nimet muuttui tuntemattomiksi? Siis kesken kaiken, en tehnyt asetuksille mitään tai muuta outoa. Kaikki, joka ikinen, jopa minä itse olen nyt vain nimellä tuntematon nettiversiossa, koneella on onneksi kaikki tallessa, ainakin toistaiseksi. Laitoin sinne tukeen viestiä, ja ne vaan vastas että jos oon vaihtanu jotain kieliasetuksia tai jotain.

Marikki
28.10.13, 19:44
Katso family tree builder ohjelmassa henkilöitten tiedot osio, olisikohan siellä kieli vaihtunut? Tai tarkista työkalu osiossa kielet.

Johanna Laakso
28.10.13, 23:50
Mä yritin kaikki asetukset kattoo, ja kun ne neuvoi niin tekemään. Enkä mä ole ite sielä mitään muutellut koko aikana. Nyt kun katoin äsken, oli nimet itellään ilmaantunu takas. Tää on just niin tätä meikäläisen touhua, kaikki koneetki käyttäytyy oudosti. Ei ole tällä viikolla ensimmäinen. Kännykkä ei päästä enää ääntäkään kun tulee tekstiviesti, vaikka asetukset pitäis olla kunnossa, samoin edellispäivänä meinasin lähteä lasten kanssa autolla kauppaan, niin ei auto käynnistynyt millään, mies kun tuli illalla töistä ja kokeili, niin lähti heti ensiyrittämällä, eikä mitään vikaa... Täs alkaa jo epäillä omaa mielenterveyttä :)