PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Pekka kaikkonen ja kristiina Remes


RaijaC
14.10.13, 19:12
No niin, unohdetaan Nils Kaikkonen ja siirrytään hänen veljeensä Petter Kaickoiseen s 1700(molemmat Johanin poikia). Itse en löydä netistä noin vanhoja kirkonkirjoja. Rippikirjoista löysin vanhemmat Johan Kaikkosen ja Matlena Lappalaisen - mutta kuinka eteenpäin. Ja se on tiedossa, että Pekka oli naimisissa Kristiina Remeksen kanssa. Yritykseni on päästä etenemään 1500-luvulla eläneeseen suvun esi-isään Niels Niilo Kaikkoseen.
RaijaC

Julle
15.10.13, 11:59
< No niin, unohdetaan Nils Kaikkonen ja siirrytään hänen veljeensä Petter Kaickoiseen s 1700(molemmat Johanin poikia). Itse en löydä netistä noin vanhoja kirkonkirjoja. Rippikirjoista löysin vanhemmat Johan Kaikkosen ja Matlena Lappalaisen - mutta kuinka eteenpäin. Ja se on tiedossa, että Pekka oli naimisissa Kristiina Remeksen kanssa. Yritykseni on päästä etenemään 1500-luvulla eläneeseen suvun esi-isään Niels Niilo Kaikkoseen. >
Ei Niiloa syytä ole unohtaa. Onhan hän Jussin veli!
Olen näköjään käyttänyt jo rippikirjojen lisäksi Pekka Vallan julkaisemia manttaaliluetteloita ja Väinö Holopaisen erinomiasia henkikirjoja, mutta tiedot ovat alustavia ja tarkistamattomia vielä alkuperäisistä. Tässä myös isä Jussin lapset. Jussista eteenpäin en ole seurannut, koska se olisi jo aika epävarmaa aukottomasti?

Tarkistelemisiin