PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sukujutut varmuuskopionti


eijuli
07.07.13, 20:34
Miten otatte varmuuskopion sukujutut ohjelmasta esim. ulkoiselle kovalevylle ? Tein varmuuskopion, kun tietokoneeni joutui huoltoon. Menin sukujutut ohjelmassa Tiedosto, tee varmuuskopio. Laitoin ruksin kohtaan kaikki. Kohdassa aseman tunnus klikkasin ulkoisen kovalevyn kohdalta: Expansion Drive (E:asema) ja sitten vaan painoin kohdasta käynnistä. Kaikki hoitui automaattisesti. Ohjelma loi itse joka suvulle kansion ja tallensi kaikki tiedot ja ilmoitti lopuksi onnistui ! Onko mennyt oikein ?

ristojohannes
07.07.13, 21:26
Eiköhän se noin mene, tosin ihmetyttää kun sanoit, että tuli joka suvulle oma kansio.
Minä teen varmuuskopion tikulle, joka kerran kun lisään tietoja, vuorottelen kahta tikkua. Eli tiedot on kahdella tikulla ja tikut säilytän kaukana tietokoneesta.

eeva häkkinen
07.07.13, 22:05
Olisko eijulilla ohjelmaan syötettynä useita eri sukuja ja ristojohanneksella vain yksi?
Mutta eijuli, teitkö ekan varmuuskopion vasta kun veit koneen huoltoon? Mitä olisit tehnyt, jos koneen kovalevy olisi hajonnut ennen sitä?

eijuli
08.07.13, 14:21
Kovalevyni ei mennyt tietokooneesta kokokaan rikki vain osittain. Koneeni oli ostettu Gigantista ja lähetetty jatkohuoltoon InfoCareen. Olen informoinut huoltoon, etteivät saa tehdä koneelle mitään, vaan menen vielä paikan päälle ottamaan varmuuskopion tikulle.