PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Juho Edvard Juhonpoika Miettinen, Kuhmoinen


Orvokki W
28.06.13, 16:14
Etsin tietoja serkkuni isän sisaruksista. Serkkuni isoisä oli Juho Edvard Juhonpoika Miettinen, s. 24.1.1877, Kuhmoinen, k. 17.8.1919. Puoliso 6.8.1904 Olga o.s. Enberg, s. 7.5.1881, Kuhmoinen, muutti leskenä 12.11.1929 Koskenpäälle.
Yksi heidän pojistaan oli Lauri Juhonpoika, s. 23.8.1910, Kuhmoinen. Hänen jälkeläisistään minulla on tietoja, mutta hänen sisaruksiaan etsimme. Koska tiedot kohdistuvat 1900 -luvun puolelle, kävisin mielelläni yksityistä viestitystä mahdollisesti samaa sukua tutkivan/tutkineen kanssa.
Uskon, että Juhosta taaksepäin löydänkin tietoja rippikirjoista.

Orvokki

Sanna B.
29.06.13, 16:00
Onko sinulla jo ne tiedot, jotka löytyvät Virmailan Suku -kirjasta? (osa II, s.223; hlönr on X-8051, http://gamma.nic.fi/~wirmaila/)

Nykypäivän suuntaan minulla ei ole tietoja hänestä tai sisaruksistaan, mutta jos joskus tökkää taaksepäin mennessä, minulla on hänelle esipolvia kyllä.

t. Sanna

Orvokki W
29.06.13, 16:41
Kiitos, Sanna B!
Naapurini kuuluu Virmailaan ja olen nähnyt hänellä tuon kirjan, joten aika hyvä yhteensattuma. Taaksepäin olen mennyt vasta 1800 -lukua, mutta Pälsilässä jo ollaan.
Sain Kuhmoisten seurakunnalta virkatodistuskopion sukututkimusta varten vuodelta 1985, joten silloin ainakin joku on ilmeisesti tutkinut tuota sukua. Ellei tietoja ole sitten pyydetty Virmailan sukukirjaa varten?
Serkkuni tuntee kaikki äitinsä puolen serkut, mutta isänsä puolelta ei ensimmäistäkään, joten siitä tämä jälkipolvien etsintä. Mihinkään julkaisuun tietoja ei viedä.

Terveisin

Orvokki