PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Luento Tieteiden talolla


Kerttu Korhonen
20.02.08, 16:18
Hei Juha
Periferiasta on pitkä matka ko paikkaan. Tuleehan aiheesta varmaan selvitystä myös Forumin palstalle.:):)

Juha
20.02.08, 20:22
Valitettavasti en voi sitä luvata, koska esitysten materiaalin jako riippuu aina luennoitsijasta. Katsotaan, mitä saamme sovituksi tämän kertaisen aiheen suhteen.


Olemme tietotekniikkajaostossa edelleen kehittelemässä luentojen sähköistä jakelua eli luennon voisi myöhemmin katsoa omalta koneeltaan netin kautta.

Tämä vaatii sitten aina luvan myös luennoitsijalta ja kaikissa tapauksissa tätä ei ole saatu. Ratkaistavana on myös eräitä teknisiä ongelmia ennen kuin palvelu voidaan julkistaa Suomen Sukututkimusseuran jäsenten käyttöön.

Kuulutimme muutama viikko sitten vapaaehtoisia tuohon sähköiseen jakeluun liittyviä videointeja varten. Ikävä kyllä näitä henkilöitä ei juuri ole ilmaantunut - joten pistäkääs sana kiertämään yhteisen edun nimissä :)


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
webmaster


ps. Mikään ei tietenkään estä kysymästä itse näiltä luennoitsijoilta, josko he tulisivat esiintymään "periferiaan".

Kerttu Korhonen
21.02.08, 12:46
Kiitos ,että huomioit kaikesta huolimatta asiani.:) Kk

tellervoranta
22.02.08, 10:24
Kiitos Kerttu avusta ja viesteistä :). Nyt olen taas pohjoisempana.

kaila
22.02.08, 16:16
Maakirjakartat

Keskiviikkona 20.2 Tieteiden talolla pidetty luento käsitteli aihetta joka löytyy osoitteesta http://www.virtuaaliyliopisto.fi/maakirjakartat/.

terveisin
Kaarle Kaila

tellervoranta
22.02.08, 18:25
Kiitos tiedosta :),
luulin, että asia on netissä ja koska olin reissussa, pyysin Kertun apua, jos olisi ollut tärkeää tallennettavaa Kiiminki-Haukipudas ja lähikunnat alueelta.:cool: