PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Esittäytyminen


RistoS
13.02.08, 15:58
Hei kaikille Suku-Forumin jäsenille.

Olen paljasjalkainen oululainen vuosimallia 1958 ja hurahdin
kirkonkirjojen ja Hiskien kiemuroihin muutama vuosi takaperin
Vanhan Win98-pohjaisen Parents for Windows -nimisen tietokoneohjelman kanssa. Nykyisin käytän suomenkielistä Legacy 6.0
Family-Tree ohjelmaa, jossa ääninäytteiden ja videopätkien käyttökin on mahdollista...levytilaa tarvisi äkkiä tuon 2-3 Teratavua.

Vaimon (Iin Halosia) puolelta tietysti piti ensin etsiä kaikki mahdolliset
hevosvarkaat, olen Halonen-Pakanen-Paso-Liedes suvuissa jossain 1680
paikkeilla menossa.

Omaa Sukuani Suomela-Annunen-Laukkanen olen kartoitellut takaisinpäin vuoteen 1780 ja tarkoituksena on jatkaa tuota kesälomalla 2008 oikein ahkerammin.

Maakunta-arkiston ja digi/mikrofilmien lukua ilmeisesti jatkossa.
Hiskistä on jo kaluttu läpi. Milloinkahan joku tekee Hiskiin lisäyksiä, ollut hiljaista aika kauan ?


Että Tämmöstä
Hyvää Ystävänpäivää kaikille !

PirkkoT
13.02.08, 22:34
Hyvää Ystävänpäivää myös sinulle.

Itse hurahdin lopullisesti sukututkimukseen viime kesänä, vaikka asia on kytenyt jo pinnan alla pitkään.

Olen puoliksi pohjalainen, puoliksi savolainen, joten siinäpä sitä soppaa onkin kerrakseen.

Isäni on Kangasniemen Laitisia, ja sitä sukua on tutkittu varsin pitkälle, mutta tietyllä tavalla toki rajatusti. Joten puuhaa riittäisi senkin parissa, mutta toistaiseksi olen selvitellyt pohjalaisia sukujuuriani.

Mainitsin tästä samasta jo esittäytymisessäni.:)