PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Esittätyminen/Korkala/Järvitalo/Järvelin ym.


eijakontio
27.01.08, 21:21
Hei,
olen jo jonkin aikaa seurannut tätä forumia ja nyt olisi varmaan aika esittäytyä.

Käyttäjätunnukseni jo kertoo nimeni eli olen Eija Kontio, Jyväskylästä. Hurahdin tähän harrastukseen mieheni mukana.

Äidin puolelta sukuhaarat menevät Oulun seudulle. Temmeksen Korkala (Manginen), Rantsilan Järvitalo ja Limingan Järvelin ovat sukunimiä jotka ovat tulleet vastaan.

Isän puolelta juuret ovat tiukasti Keski-Suomessa, Korpilahden Härkölahti ja Päiväkunnan Alatalo;sekä Konginkankaan ja Saarijärven seudut. Parkkosia, Wacklineja, Liimataisia siellä on tullut vastaan.

Mieheni tutkii Hartolan Nipulin ja Mäntyharjun sukuja (mm. Syrjälax, Fager, Björk) sekä Iisalmen Eskelisiä.

Mukavaa talven jatkoa

Eija

Heikki Koskela
28.01.08, 13:28
Hei,
olen jo jonkin aikaa seurannut tätä forumia ja nyt olisi varmaan aika esittäytyä.

Käyttäjätunnukseni jo kertoo nimeni eli olen Eija Kontio, Jyväskylästä. Hurahdin tähän harrastukseen mieheni mukana.

Isän puolelta juuret ovat tiukasti Keski-Suomessa, Korpilahden Härkölahti ja Päiväkunnan Alatalo;sekä Konginkankaan ja Saarijärven seudut. Parkkosia, Wacklineja, Liimataisia siellä on tullut vastaan.

Mieheni tutkii Hartolan Nipulin ja Mäntyharjun sukuja (mm. Syrjälax, Fager, Björk) sekä Iisalmen Eskelisiä.

Mukavaa talven jatkoa

Eija.

Hei Eija!

Tervetuloa mukaan!
Huomasin esittelyssä sinun tutkivan Parkkosia, Wacklineja ja Liimataisia. Kaikki nämä suvut liittyvät minun äitini esivanhempiin. Me voisimme verrata jossain vaiheessa tuloksia. Tällä viikolla lähden kuitenkin parin viikon reissuun Pusulaan. Palataanko asiaan sitten?

Terveisin

eijakontio
28.01.08, 15:56
Hei,
palataan vaan asiaan reissusi jälkeen. Odotan mielenkiinnollla mitä kaikkea löytyykään. ;)

Eija