PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Esittäytyminen


Ekojussi
07.01.08, 21:16
Olen tutkinut satunnaisesti isäni sukua Fyhr ja äitini sukua Tähti, nyt kirjauduin tänne forumiin jos saisin täältä lisätietoja.

Onko kenelläkään tietoja Fyhreistä 1700-1800 lukujen vaihteesta Hartolan / Sysmän seuduilta?
Ekojussi

Jannica
07.08.08, 12:57
Hei,
minäkin "tutkin" Fyhrin sukua. Isäni on Fyhr, kuten hänenkin isänsä. (Itse siis en ole Fyhr, äidin sukunimi minulla).
Isoisälläni oli 19 sisarusta ja olisin kiinnostunut tietämään kuinka pitkälle tämä Fyhrin suku ulottuu.

Olen saanut käsityksen että kaikki Fyhrit olisivat keskenään sukua..?

Olen löytänyt Fyhrejä jo saksasta ja USAsta, Usaan olen ottanutkin jo yhteyttä ja yritämme yhdessä selvittää olemmeko sukua.

tellervoranta
07.08.08, 13:23
Hei :), minä olen tutkinut Kiimingistä sotilas Johan Fyr/Fyhriä. Ainoa poika kuolee sekä äiti Kiimingissä, tyttäret muuttavat Oulunseudulle n.1812. Isää en löydä kuolleena.
Sitten Kiimingissä käväisee myös sotilaana muistaakseni Pudasjärveltä tullut Gustaf Fyhr s.25.12.1777 (Martini). Olen Forumilla kirjoittanut Kiimingin sotilaista, jos kiinnostaa, voi vilkaista.


Hei,
minäkin "tutkin" Fyhrin sukua. Isäni on Fyhr, kuten hänenkin isänsä. (Itse siis en ole Fyhr, äidin sukunimi minulla).
Isoisälläni oli 19 sisarusta ja olisin kiinnostunut tietämään kuinka pitkälle tämä Fyhrin suku ulottuu.

Olen saanut käsityksen että kaikki Fyhrit olisivat keskenään sukua..?

Olen löytänyt Fyhrejä jo saksasta ja USAsta, Usaan olen ottanutkin jo yhteyttä ja yritämme yhdessä selvittää olemmeko sukua.

Minuun voi ottaa yhteyttä vasta pyhän jälkeen. Poistun tuota pikaa.
Toivottelen hyvää jatkoa.