PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kannonkosken Sneck?


Pauke
30.12.07, 12:55
Sattuuko kukaan tietämään Jyväskylän lähellä Kannonkoskella asuneista Sneck- nimisistä henkilöistä?

Sisarukset Salli Sneck ja Leena Sneck (kummatkin syntyneet 1930-luvulla?) on tiedossa, mutta vanhemmat etc. kadoksissa.

Kiitoksia jos jollain olisi tietoa.

mikkoliima
28.04.10, 21:02
Sattuuko kukaan tietämään Jyväskylän lähellä Kannonkoskella asuneista Sneck- nimisistä henkilöistä?

Sisarukset Salli Sneck ja Leena Sneck (kummatkin syntyneet 1930-luvulla?) on tiedossa, mutta vanhemmat etc. kadoksissa.

Kiitoksia jos jollain olisi tietoa.

Olen asunut Kannonkoskella 40-50 luvulla. Muistan siellä olleen Sneckejä, eivät kuitenkaan minulle tuttuja. Sneckit ovat pääosin Kinnulasta ja osa Perhosta. Minulla on tiedostoissa 116 henkilöä joiden suku- tai muunimi on Sneck. Jos saisin vähän lisää vihjeitä, ehkä voisin auttaa. Tutkin Perhon Kuusjärviä, Kivijärven/Kannonkosken/Karstulan Liimataisia ja Pasasia

Juha
28.04.10, 21:10
Pyytäisin ystävällisesti käyttämään privaattiviestintää, mikäli kyseessä ovat alle sata vuotta sitten tapahtuneet asiat.

Siitä taaksepäin kannattaa toki pistää tiedot forumille, koska joku toinenkin voi etsiä samoja henkilöitä.



Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
Suku Forumin moderaattori

Laardi
29.04.10, 00:13
Tutkin Perhon Kuusjärviä, Kivijärven/Kannonkosken/Karstulan Liimataisia ja Pasasia

Hei,

onko tutkimuksessasi yhtään Kinnulan Pasasia? (anteeksi, että menee offtopic).

hilmaemilia
29.04.10, 09:55
Viitasaarelta tunnen yhden Sneck-nimisen henkilön, joka on tutkinut Sneck-sukua, jota siis on Viitasaarellakin asumassa tällä hetkellä
hilmaemilia

hepuhak
29.04.10, 18:35
Hei,
Kontiolahdella on asunut henkikirjan mukaan vuonna 1900 Sneck-nimisiä
Siellä sanotaan, että Mönninvaaralla talossa no 12 on loisena asunut Juho Sneck s. 1875 ja neljä veljeä

Vuoden 1905 henkikirjassa taas sanotaan, että Mk luotsi Juho Sneck s. 1875 vaimo Ida s. 1872 ja kaksi lasta. Muita veljiä ei enää mainita. Vuoden 1910 henkikirjoissa ei enää tuossa kylässä asunut Sneck-nimisiä.

Terveisin hepuhak

hilmaemilia
29.04.10, 18:44
Heippa,
Todennäköisesti tätä nimeä on olllut muuallakin päin kuin Keski-Suomessa.
Mutta olin yhteydessä tänään henkilöön Sneck, jolla on Kannonkosken ja sen seutukunnan alueelta tehty valmis sukuselvitys.

Pauke, jos kiinnostaa, laita asiasta yksityinen viesti, kerron tarkemmin.

Vappua itse kullekin säädylle !

toivottaa hilmaemilia

mikkoliima
06.05.10, 09:22
Hei,

onko tutkimuksessasi yhtään Kinnulan Pasasia? (anteeksi, että menee offtopic).

Kinnulassa syntyneitä Pasasia n. 40