PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mitä tapahtuu ?


Heikki Koskela
20.12.07, 08:27
Olen huomannut, että sisäänkirjautumisen jälkeen ainakin omalla koneellani nimeni jää aina kirjautuneitten rivin alkuun eikä mene aakkoselliseen järjestykseen.

Asia ei ole käytännön kannalta minulle merkityksellinen, mutta kysyn tätä luontaisen uteliaisuuteni takia: Miksi nimeni ei aakkostu kuten muut nimet?:confused:

Risto
20.12.07, 12:47
Moi.

Osui silmimiin tämä viestisi, kun surffailin täällä.

Ehkä olet (Olemme) oman koneemme , leader (johtaja, esimies, opas, alansa ykkönen
> Eng.kielen sanakirja) päälikkönä, ohjelmisto kun on kieleltään englantilainen.

admin
20.12.07, 13:41
Hei

Jostain syystä ohjelmistopaketin kehittäjät todellakin ovat laittaneet oma käyttäjätunnuksesi listan alkuun. Sama on kaikille käyttäjille - heidänkin oma tunnus on alussa eikä lajiteltuna muiden seassa.

Onko hyvä tai huono piirre - minulla ei ole omaa käsitystä siitä. Kai joskus jotkut ovat pyytäneet sellaisen piirteen ohjelmistoon joillakin hyvillä perusteilla.

Hasse

Heikki Koskela
20.12.07, 14:42
Minulla ei ole mitään vaatimuksia tai toiveita asian suhteen. Olin vain utelias. Hyvää Joulua.

admin
20.12.07, 15:37
Ok.

Hyvää ja Rauhallista Joulua sinnekinpäin!

Hasse

blue-eyed
20.12.07, 18:15
Kuuntele....
tiukuja voit jo kuulla,
joulu on jo porraspuulla.
Sytytä kynttilä, hiljenny tovi,
avaa joululle ovi!

Hyvää Joulua kaikille!