PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suodenniemi-kirja


Teikari
23.02.12, 17:42
Olisiko kenelläkään Sakari Jankkarin Suodenniemi: elämää maalaispitäjässä vuosina 1540-1939 nimistä kirjaa? Kyselen siksi, että en ole saanut sitä vielä kirjaston kautta mistään ja itseäni kiinnostaa lukeeko siinä mitään Pohjakylästä ja erityisesti ruotusotilas Johan Kerolinistä? Jos joku olisi niin ystävällinen, että viitsisi vilkaista omaansa :)

Kataja
24.02.12, 11:06
Olisiko kenelläkään Sakari Jankkarin Suodenniemi: elämää maalaispitäjässä vuosina 1540-1939 nimistä kirjaa? Kyselen siksi, että en ole saanut sitä vielä kirjaston kautta mistään ja itseäni kiinnostaa lukeeko siinä mitään Pohjakylästä ja erityisesti ruotusotilas Johan Kerolinistä? Jos joku olisi niin ystävällinen, että viitsisi vilkaista omaansa :)

Minulla on jo pitkään ollut kaukolainapyyntö kirjasta. Jos saan ennen sinua, niin kerron sitten. Meneeköhän kirjastojen omat varaukset kaukolainapyyntöjen edelle? Varauksia näkyy olevan.
Marjatta

Teikari
24.02.12, 11:29
Minulla on jo pitkään ollut kaukolainapyyntö kirjasta. Jos saan ennen sinua, niin kerron sitten. Meneeköhän kirjastojen omat varaukset kaukolainapyyntöjen edelle? Varauksia näkyy olevan.
Marjatta

Kiitos, tosi ystävällistä :)
En osaa yhtään sanoa miten ne varausten "tärkeysjärjestykset" menee. Mä en edes tiedä onko se kirja jo mulla varauksessa kun tuntui olevan niin vaikea löytää, vaikka annoin kaikki tarkat tiedot... käskettiin laittamaan kaukopalveluun viestiä enkä ole kuullut siitä vielä mitään. Ei viitsi ihan sokkona ostaa sitä kirjaa ;) Oliko siellä paljon varauksia?

Teikari
24.02.12, 12:25
Mä otin asiakseni soittaa kirjastoon ja saan kirjan sitten kun tämänhetkinen lainaaja palauttaa sen eli ens kuun puolella =) Onko sinulla jotain tärkeää tietoa mitä siitä etsit? Voin kertoa jos joku asia on mielessä :)