PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sukututkijat-luettelo


Tiina Lietzén
16.09.11, 17:51
Hei

Olen yrittänyt paikallistaa Sukututkimusseuran sivuilta sitä vanhaa näppärää sukututkijalistaa, josta pystyi valitsemaan esim. paikkakunnan tai tutkittavan suvun tai tutkijan nimen alkukirjaimen mukaan pitkät tutkijalistat. En vain näiltä seuran "uusilta" (siis ei enää uusilta, mutta itse en ole pahemmin käynyt näillä uusilla sivuilla) sivuilta mistään löydä tuota erinomaista listaa... Olisiko jollakin linkkiä? Ei kai sitä listaa kokonaan ole poistettu?? Löydän kyllä Googlella vanhat listat, jos tiedän tutkijan nimen, mutta enhän tietenkään aina voi tietää.

Tiina

Juha
16.09.11, 18:16
Kyllä tuo listaus jouduttiin ottamaan pois käytöstä lukuisten eri ongelmien takia - nämä ongelmat siis vain ylläpitopuolella.

Katsotaan, josko saisimme tiedot framilla hieman toisella tapaa jatkossa.



Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela

Tiina Lietzén
16.09.11, 18:20
Voi harmi. Olisi pitänyt tarkistaa muutamat tiedot... :mad:

Tiina

Lauri Hirvonen
17.09.11, 23:27
Tämä on ollut hieno palvelu. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että nimeni edelleen esiintyy sukututkijoiden listoilla (jossa määritellään mitä aluetta minä tutkin ja on siitä siten jotain tietoja).

Orvokki W
18.09.11, 14:58
Tuossa SukuForumin oikeassa yläkulmassa aina siloin tällöin välähtelee "Kuka tutkii ketä". Kannattanee sieltäkin vilkaista.
Nimet ilmeisesti ovat jäsennumerojärjestyksessä, mutta esim. paikkakuntahaulla löytää tutkijoita.

Terveisin

Orvokki W

Lauri Hirvonen
19.09.11, 17:39
Tämä on ollut hieno palvelu. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että nimeni edelleen esiintyy sukututkijoiden listoilla (jossa määritellään mitä aluetta minä tutkin ja on siitä siten jotain tietoja).

Lisäisin, että tämän sukuforumilla olleen listan "kuka tutki mitäkin", kautta olen saanut paljon yhteydenottoja joista yksi on ratkaisevasti auttanut minun omia tutkimuksia. Mutta olen ilolla auttanut niitä kymmeniä, jotka ovat ottaneet yhteyttä ja keskusteluissa homaan, että tiedän enemmän kuin he. Siis itse asiassa autoin heitä puolestani eteenpäin.

marie
21.09.11, 09:24
Oletko tutkinut sukua Hirvonen? minä olen yrittänyt, mutta en ole päässyt alkua pidemmälle, kun en ole löytänyt mummiani millään hakukoneella hän oli nimeltään Maria Pietarinen s. 1882,k. 1961 mutta isäni Eevert ja hänen veljensä Eemeli 1909 olivat sukunimeltään Hirvonen, isästä ei ole tietoa. Tiedän että Polvijärvellä missä myös Isäni on syntynyt on monta Hirvosen sukuhaaraa, mutta en ole löytänyt sitä oikeaa, joten olisikohan mahdollista että se on jostain muualta, on kyse Ortodokseista.

JHissa
21.09.11, 10:32
Oletko tutkinut sukua Hirvonen? minä olen yrittänyt, mutta en ole päässyt alkua pidemmälle, kun en ole löytänyt mummiani millään hakukoneella hän oli nimeltään Maria Pietarinen s. 1882,k. 1961 mutta isäni Eevert ja hänen veljensä Eemeli 1909 olivat sukunimeltään Hirvonen, isästä ei ole tietoa. Tiedän että Polvijärvellä missä myös Isäni on syntynyt on monta Hirvosen sukuhaaraa, mutta en ole löytänyt sitä oikeaa, joten olisikohan mahdollista että se on jostain muualta, on kyse Ortodokseista.
Olisiko sittenkin sukututkijaluettelosta hyötyä
http://www.genealogia.fi/sukututk/nayta.php?suvut=Hirvonen
löytyy ainakin yksi Hirvonen, joka tutkii Polvijärven Hirvosia.