PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Apua tellervorannalle


tellervoranta-allikko
05.09.11, 15:54
Kävi ohrasesti :p:. Vaihdoin toisen isomman sähköpostin ja silloin tietoni +yhteyteni katkesivat. Lisäsin salasanan, sama tulos.
Palautin entisen sähköpostini sekä salasanan, enkä pääse mihinkään. En yksityisesti valittamaankaan. Help me please :)

Siis se tellervoranta, joka yhtenään pölisee.

jukkaukkola
05.09.11, 22:23
Moro,näyttäs ainakin nämä suku-forumiin kirjoittamasi viestit olevan tallella täällä foorumissa ,privaatti e-maileja kannattas kysyä entiseltä sähköposti-operaattoriltasi (luulen kyllä että ,joku voisi ne löytää omalta koneeltasi ,mikäli et ole konettasi formatoinut,samalla kun poistit vanhan e-mailisi ,koneelle nuo tiedot jäävät,mikäli emo- ja kiinto- levy ei ole tuhoutunut yhtä-aikaa.

mwallen3
06.09.11, 00:50
En ole ihan varma ymmärsinkö kysymyksen oikein. Vaihdoitko sähköpostiohjelman vai mitä tarkoittaa isompi sähköposti?
Jos vaihdoit ohjelman, niin tarkista asetuksista, että saapuvan postin palvelin ja lähtevän postin palvelin on operaattorin antama tieto (tarkista mahdolliset muutkin määritykset).
Vai oliko kyseessä internet-alustainen sähköposti ja ihan toinen ongelma.:)

tellervoranta
06.09.11, 08:14
Kiitos vastauksista.:). Olin yksityisviestit poistanut ja menin vaihtamaan uutta sp:osoitetta ja siitä tuli tämä hässäkkä. Minulla oli sama viesti vain SukuForumilaisille ja Adminin ystävällisellä opastuksella pääsin pinteestä.

Koska olen ollut SukuForumin kirjoittaja ( ja ensimmäisen vuoden testaaja ) alusta asti, olin jo unohtanut sen, että pitää mennä omaan sähköpostiin hyväksymään tehdyt muunnokset. Ja sittenhän piti päättää, kumman sp:n otan käyttöön, kun olin edestakaisin veivannut.

Kaikki on nyt niinkuin ennen lukuunottamatta " oppimaani läksyä", minkä voin vielä unohtaa. :eek: