Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : yksityisviesti väärälle henkilölle
Hei
Mieltäni alkoi askarruttamaan saamani yksityisviesti. Elikkä, miten on mahdollista että sain yksityisviestin joka ei ole minulle tarkoitettu?
Viestien kulku: Ensimmäisenä ketjussa oli kysymys joka on mennyt ilmeisen oikealle Päiville, sitten Päivin vastaus kysyjälle, sitten kysyjän vastaus joka päätyi minulle.
Päivi V
Jouni Kaleva
03.09.11, 08:42
Hei
Mieltäni alkoi askarruttamaan saamani yksityisviesti. Elikkä, miten on mahdollista että sain yksityisviestin joka ei ole minulle tarkoitettu?
Viestien kulku: Ensimmäisenä ketjussa oli kysymys joka on mennyt ilmeisen oikealle Päiville, sitten Päivin vastaus kysyjälle, sitten kysyjän vastaus joka päätyi minulle.
Päivi V
Päivi on yleinen nimi.
Jäsenluettelossamme on 29 Päivi-alkuista nimimerkkiä. Noin puolella on jälkiosana oikea sukunimensä, puolella vain joku alkukirjain.
Erityisesti on seuraavat jäsenet (huomaa pisteet!)
Päivi V
Päivi V.
päivi.v
Hieman yksilöllisemmät nimimerkit auttaisivat erottumaan ja vähentämään virheitä.
Hei,
Minä olen tuo Päivi V. pisteen kera. Se on ollut käyttämäni nimi jo vuosien ajan kaikilla sukututkijalistoilla. Yllätyksekseni huomasin joitakin aikoja sitten, että täällä on myös pisteetön Päivi V
Yksityisviesti on tullut ihan oikeaan osoitteeseen minulle, mutta en ymmärrä, miten se on voinut tulla myös pisteettömälle Päiville.
Terv. Päivi V.
Heikki Särkkä
03.09.11, 11:19
Näyttää siltä, että jos pudottaa jonkun nimimerkistä pisteen pois, ohjelma lähettää yksityisviestin kahteen paikkaan: pisteelliseen ja pisteettömään, jos sellainen nimimerkki on olemassa. Ylläpitäjä voinee kommentoida asiaa paremmin.
Hei,
Viestin lähettäjänä kommentoin että ensin lähetin eilen viestin "Päivi V":lle. Hän ilmoitti minulle virheestä jota kovasti pahoittelin heti tänään asian tultua tietooni. Sen jälkeen laitoin uuden viestin oikealle "Päivi V.":lle.
Tämä oli pelkästään inhimillinen virhe eikä siinä mielestäni ole mitään sen enempää tutkittavaa.
Pahoittelen edelleen kaikkia asiaa koskeneita.
Terveisin,
Susanna
Jouni Kaleva
03.09.11, 15:01
Forumilla on mahdollista muuttaa käyttäjänimeänsä. Halukkaat voivat ottaa yhteyttä ylläpitoon.
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.