PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : yksityisviesti väärälle henkilölle


Päivi V
03.09.11, 07:46
Hei

Mieltäni alkoi askarruttamaan saamani yksityisviesti. Elikkä, miten on mahdollista että sain yksityisviestin joka ei ole minulle tarkoitettu?

Viestien kulku: Ensimmäisenä ketjussa oli kysymys joka on mennyt ilmeisen oikealle Päiville, sitten Päivin vastaus kysyjälle, sitten kysyjän vastaus joka päätyi minulle.

Päivi V

Jouni Kaleva
03.09.11, 08:42
Hei

Mieltäni alkoi askarruttamaan saamani yksityisviesti. Elikkä, miten on mahdollista että sain yksityisviestin joka ei ole minulle tarkoitettu?

Viestien kulku: Ensimmäisenä ketjussa oli kysymys joka on mennyt ilmeisen oikealle Päiville, sitten Päivin vastaus kysyjälle, sitten kysyjän vastaus joka päätyi minulle.

Päivi V

Päivi on yleinen nimi.

Jäsenluettelossamme on 29 Päivi-alkuista nimimerkkiä. Noin puolella on jälkiosana oikea sukunimensä, puolella vain joku alkukirjain.

Erityisesti on seuraavat jäsenet (huomaa pisteet!)
Päivi V
Päivi V.
päivi.v

Hieman yksilöllisemmät nimimerkit auttaisivat erottumaan ja vähentämään virheitä.

Päivi V.
03.09.11, 10:59
Hei,
Minä olen tuo Päivi V. pisteen kera. Se on ollut käyttämäni nimi jo vuosien ajan kaikilla sukututkijalistoilla. Yllätyksekseni huomasin joitakin aikoja sitten, että täällä on myös pisteetön Päivi V
Yksityisviesti on tullut ihan oikeaan osoitteeseen minulle, mutta en ymmärrä, miten se on voinut tulla myös pisteettömälle Päiville.

Terv. Päivi V.

Heikki Särkkä
03.09.11, 11:19
Näyttää siltä, että jos pudottaa jonkun nimimerkistä pisteen pois, ohjelma lähettää yksityisviestin kahteen paikkaan: pisteelliseen ja pisteettömään, jos sellainen nimimerkki on olemassa. Ylläpitäjä voinee kommentoida asiaa paremmin.

SSM
03.09.11, 12:46
Hei,

Viestin lähettäjänä kommentoin että ensin lähetin eilen viestin "Päivi V":lle. Hän ilmoitti minulle virheestä jota kovasti pahoittelin heti tänään asian tultua tietooni. Sen jälkeen laitoin uuden viestin oikealle "Päivi V.":lle.

Tämä oli pelkästään inhimillinen virhe eikä siinä mielestäni ole mitään sen enempää tutkittavaa.

Pahoittelen edelleen kaikkia asiaa koskeneita.

Terveisin,
Susanna

Jouni Kaleva
03.09.11, 15:01
Forumilla on mahdollista muuttaa käyttäjänimeänsä. Halukkaat voivat ottaa yhteyttä ylläpitoon.