PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Isoukkini Eino Ales Kumpulainen ja Isomummini Ada Maria Matilainen


Heidi H
22.07.11, 07:39
Isoukkini Eino Ales Kumpulainen ja Isomummini Ada Maria Matilainen kuka tietäisi heistä jotakin, lähemmin tuosta Eino Ales Kumpulaisesta joka on äitini ukki. Haudattu Sonkajärven hautausmaalle.

Risto H
22.07.11, 14:31
Eino Ales Jaakonpoika Kumpulainen s. 25.2.1901 Iisalmi mlk oli setäpuoleni. Hän on mummoni Kustaava Kallentytär Lindmanin s. 1.5.1880 poika ensimmäisestä avioliitostaan. Hänen taustaansa minulla on melko pitkälle.

Hän ei kuitenkaan voi olla kenenkään ukki. Hänelle ja ensimmäiselle vaimolleen Eliina Pekantytär Lukkariselle 18.7.1895 - 29.5.1928 syntyi kaksi poikaa, jotka kuolivat alle 2-vuotiaina.

Einon toisesta avioliitosta Ada Maria Matilaisen kanssa ei ole yhteisiä lapsia. Sen sijaan Adalla oli lukuisa määrä aviottomia lapsia, joita en ole kuitenkaan kirjannut. Sieltä taitaa löytyä polku isomummiisi Adaan.

Haluatko, että lähettelemme yksityispostia?

Terv. Risto H

Heidi H
22.07.11, 23:28
Eino Ales Jaakonpoika Kumpulainen s. 25.2.1901 Iisalmi mlk oli setäpuoleni. Hän on mummoni Kustaava Kallentytär Lindmanin s. 1.5.1880 poika ensimmäisestä avioliitostaan. Hänen taustaansa minulla on melko pitkälle.

Hän ei kuitenkaan voi olla kenenkään ukki. Hänelle ja ensimmäiselle vaimolleen Eliina Pekantytär Lukkariselle 18.7.1895 - 29.5.1928 syntyi kaksi poikaa, jotka kuolivat alle 2-vuotiaina.

Einon toisesta avioliitosta Ada Maria Matilaisen kanssa ei ole yhteisiä lapsia. Sen sijaan Adalla oli lukuisa määrä aviottomia lapsia, joita en ole kuitenkaan kirjannut. Sieltä taitaa löytyä polku isomummiisi Adaan.

Haluatko, että lähettelemme yksityispostia?

Terv. Risto H

Anteeksi tuosta no sitten Eljas Kumpulainen oli isoukkini eikä Eino Ales Kumpulainen joka oli kuitenkin naimisissa isomummini Ada Maria Matilaisen kanssa, Eino ja Ada Maria haudattiin samaan hautapaikkaan ja olen käynyt isomummini haudalla ja tiedän sen olevan hän koska sisareni Jonna on syntynyt 04.04. kuin Ada maria 04.04. Tuo polku isomummiini Adaan on Ukkini Veikko Kumpulainen joka sai yhden tyttären vaimonsa Vieno Mustosen kanssa tämä lapsi on minun äitini Seija Kumpulainen.

Yksityisposti on hyvä koska jos tulee mieleen joitain ikäviä asioita niin niistä on parempia puhua yksityispostilla kun julkisella sektorilla.

T: Heidi H