PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kuusisto Matti


Tuiju Olsio
09.07.11, 23:13
Matti Kuusisto ja Kristina Kannasto vihittiin 18.11.1895 Ironwood Michigan. Matin vanhemmiksi merkitty Matti Kuusisto ja Vilhelmiina Uitto. Matin ikä vihittäessä 21, vaimon ikä 22, joka ei pidä paikkaansa. Kristina (Eeva Kristiina) syntyi Isojoella 16.12.1869. Matin syntymäaika mahdollisesti 16.01.1874. Missä hän on syntynyt?
Vihkitieto tässä
http://pilot.familysearch.org/recordsearch/start.html#givenName=kristina&p=recordResults&surname=kannasto&searchType=close

.

Tuiju Olsio
10.07.11, 08:33
Matti Kuusisto ... Missä hän on syntynyt?
Vihkitieto tässä
http://pilot.familysearch.org/recordsearch/start.html#givenName=kristina&p=recordResults&surname=kannasto&searchType=close

Löysinkin Matti Viktor Kuusiston syntyneeksi Teuvalla 16.01.1874. Vanhemmat Matti Juhonpoika Kuusisto s. 14.09.1847 Teuva ja Ulrika Jaakontytär Ketola s. 28.11.1845 Jurva. Matin vihkitiedossa Michiganissa ilmoitettu äiti Vilhelmiina Uitto (Klaara Vilhelmiina) oli tämän Matin äitipuoli.

maija butters
09.08.11, 21:27
Heippa!
Olen aivan uusi näillä sivuilla, mutta rekisteröidyin jotta voin vastata Sinulle. Antteksi, jos en tunne sivustojen kirjoituskäytöntöjä, mutta... Kyselit Matti Viktor Kuusistosta. Matti Viktor on todella Matti Juhonpojan ja Ulriikka Juhontyttären poika, yksi neljästä. Ulriikka oli Matin ensimmäinen vaimo, toinen oli Wilhelmiina Mikontytär Getola, joiden jälkeläisiä olivat Rikhard, Emma ja Edvard. Matin isän kohtalo oli aika kiinnostava, kuin hänen elämänsäkin -- itse olen jälkeläisiä, ja vastikään alkanut tutkia tätä sukuhaaraa.
Tiedätkö Sinä lisää Matti Viktorin vaiheista?

Tuiju Olsio
10.08.11, 22:58
...-- itse olen jälkeläisiä, ja vastikään alkanut tutkia tätä sukuhaaraa.
Tiedätkö Sinä lisää Matti Viktorin vaiheista?
Kiitos, kun kirjoitit tänne. Tiedän Matti Viktorin vaiheista jotain. Hänellä ja Kristinalla ainakin 8 lasta. Yhden pojanpojanpojan kanssa olen kirjeenvaihdossa. Kirjoitan näistä 1900-luvulla syntyneistä sinulle lisää privaatisti.