PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Uno Emeli Hedman


tarja87
16.06.11, 23:09
Onko tuttu? Tietääkö joku mitään minun Ukista tai hänen vanhemistaan? Karoliina Hedman (en tiedä tyttö nimeä) meni naimisiin Hermanni Hedmanin kansa, nämä kaksi oli Unon äiti ja isä,

Karoliina asui tietäekseni hartulla? hartussa?

kkylakos
20.06.11, 08:34
Ja milloinkahan nämä ihmiset olivat elossa?

tarja87
20.06.11, 23:01
Uuno On syntynyt 191X

Karoliina hedman on pakko olla syntynyt siinä 1800 luvun keskellä/loppussa, ei ole tietoo ja Hermanni samoin:(

Karoliina antoi ukin (uunon) karoliinan äitille Miinalle, ja kun hän kuoli niin Uunosta tuli poika joka myytin taloille työläiseksi, en tiedä suomeksi mikä se on...(orjapoika?)

Minä haluaisisin tietää Karoliinasta ja Hermannista tietoja ne ovat aika varmasti haudattu jyväskylään, ja Miina myös mutta ei olla varmoja kun myö ei tiedetä melkein mitään näistä ihmisistä:(

kkylakos
21.06.11, 12:30
Vaikka on hidasta ja hintavaa, niin suosittelisin silti virkatodistuksien tilaamista niin että pääset hyvään ja varmaan alkuun. Jos esim tiedät Unon syntymäpaikan, niin kyseisessä seurakunnassa olisi myös perustiedot hänen vanhemmistaan.

Harry Hedman
17.05.13, 20:03
Onko tuttu? Tietääkö joku mitään minun Ukista tai hänen vanhemistaan? Karoliina Hedman (en tiedä tyttö nimeä) meni naimisiin Hermanni Hedmanin kansa, nämä kaksi oli Unon äiti ja isä,

Karoliina asui tietäekseni hartulla? hartussa?

Hei. Uskoisin sinun tarkoittavan "Liinua ja Hermannia" , heidät on haudattu Leivonmäelle (Joutsan kuntaan kuuluu nykyisin), mutta heillä ei ole enää hautakiviä/hautapaikkoja siellä, samoin isäni Tauno Hedman on haudattu Leivonmäelle. Uuno on haudattu Muurameen.

Harry Hedman
17.05.13, 20:16
Hei. Uskoisin sinun tarkoittavan "Liinua ja Hermannia" , heidät on haudattu Leivonmäelle (Joutsan kuntaan kuuluu nykyisin), mutta heillä ei ole enää hautakiviä/hautapaikkoja siellä, samoin isäni Tauno Hedman on haudattu Leivonmäelle. Uuno on haudattu Muurameen.

ja olen ukkisi veljenpoika Harry Hedman.