PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : kreanda suku


sanelma
31.03.11, 12:58
Mistä päin maailmaa mahtaa olla alunperin,en ole paljoa löytänyt kysesestä suvusta.

H.Arjava
31.03.11, 14:20
Mahtaisiko olla kysymys Kreander-suvusta, jonka naispuolisilla henkilöillä sukunimi oli Kreandra. Heitä on minunkin esipolvissani.
Jäljille pääset Helsingin yliopiston ylioppilasmatrikkelista, jossa on puoli tusinaa mahdollisuutta.

H.Arjava

sanelma
01.04.11, 15:33
Kiitos vastauksesta,hakuni kohde on Anna kreanda jonka isä oli vehmaan kappalainen Antti Kreanra. Anna meni naimisiin Eekström nimisen kanssa.

H.Arjava
01.04.11, 15:58
Hei!

Pääsimmeköhän sukulaisiksi! Vehmaan kappalaisen pojan Johanneksen tyttären Saran tytär Johanna Schöring on isoäitini isoäiti.

H.Arjava

sanelma
01.04.11, 16:45
Minun suku menee näin,äidin äidin isän äidin äidin äidin isä on Anders Kreandra.Onko sinulla enempää tietoa suvusta en ole nimitäin ollenkaan hyvä tässä etsimisessä.

Amaryllis
01.04.11, 17:46
Ainakin osa Anders Kreanderin perheestä selviää tästä, samoin vävy Ruskon kappalainen Erik Ekström.

http://www.helsinki.fi/ylioppilasmatrikkeli/henkilo.php?id=3700

H.Arjava
03.04.11, 08:34
Hei!

Olen jättänyt tuon esipolvihaaran tuonnemmaksi, koska arvelen, että sen selvittäminen opiskelutaustan vuoksi on helpompaa kuin monen muun.

H.Arjava

sanelma
03.04.11, 09:46
Nyt olen itsekkin taas päässyt jyvälle,olihan minulla melkein 2-vuotta väliä kun en viitsinyt tutkia.Mutta nyt pääsin eteenpäin jalöysin Anderssin vaimon joka kuukuu Collin sukuun joka vaikutti tyrväällä.