Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : kreanda suku
Mistä päin maailmaa mahtaa olla alunperin,en ole paljoa löytänyt kysesestä suvusta.
Mahtaisiko olla kysymys Kreander-suvusta, jonka naispuolisilla henkilöillä sukunimi oli Kreandra. Heitä on minunkin esipolvissani.
Jäljille pääset Helsingin yliopiston ylioppilasmatrikkelista, jossa on puoli tusinaa mahdollisuutta.
H.Arjava
Kiitos vastauksesta,hakuni kohde on Anna kreanda jonka isä oli vehmaan kappalainen Antti Kreanra. Anna meni naimisiin Eekström nimisen kanssa.
Hei!
Pääsimmeköhän sukulaisiksi! Vehmaan kappalaisen pojan Johanneksen tyttären Saran tytär Johanna Schöring on isoäitini isoäiti.
H.Arjava
Minun suku menee näin,äidin äidin isän äidin äidin äidin isä on Anders Kreandra.Onko sinulla enempää tietoa suvusta en ole nimitäin ollenkaan hyvä tässä etsimisessä.
Ainakin osa Anders Kreanderin perheestä selviää tästä, samoin vävy Ruskon kappalainen Erik Ekström.
http://www.helsinki.fi/ylioppilasmatrikkeli/henkilo.php?id=3700
Hei!
Olen jättänyt tuon esipolvihaaran tuonnemmaksi, koska arvelen, että sen selvittäminen opiskelutaustan vuoksi on helpompaa kuin monen muun.
H.Arjava
Nyt olen itsekkin taas päässyt jyvälle,olihan minulla melkein 2-vuotta väliä kun en viitsinyt tutkia.Mutta nyt pääsin eteenpäin jalöysin Anderssin vaimon joka kuukuu Collin sukuun joka vaikutti tyrväällä.
vBulletin® v3.8.11, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions Inc.