PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Koivisto Humaljoki - Orava, Peussa yms esivanhempia


Taru Vasama
13.01.11, 22:25
Orava, Ratia, Peussa, Torkkeli, Torvasti, Römpötti - kuka tietäisi onko Oravista, Torkkeleista, Torvasteista ja Römpöteistä tehty minkä verran sukututkimusta?

Itselläni on hieman Oravalaisia, tuosta vuosisadan alkupuolelta hieman toistasataa vuotta taaksepäin mutta ei tuoreempaa tietoa. Tiedän, että J. Orava on v-1985 (asunut tuolloin Vantaalla) lähettänyt tämän edesmenneelle äidilleni, mutta hieman lisää kiinnostaisi tietää.

Torkkeli, Torvasti, Römpötti ovat esiäitieni tyttönimiä ja näistä en tiedä mitään.

Peussan puolelta on itselläni jotain paperia, ja Koiviston Ratia-kirja on käytössäni.

Äidinisäni oli Verneri Orava (1910-1944) ja hänen isänsä Ferdinand Orava.

Jos vähäänkään tuntuu tutuilta nämä nimet, voin sitten laittaa lisätietoa iso- tai isoisovanhemmistani, heistä löytyy tiedot.

Hannu Seppinen
13.01.11, 23:45
hei

Verneri olisyntynyt 17.12.1908, olen tutkinut kaikkia Koiviston sukuja, Oraviakin minulla on Jaakko Simonpoika Oravan s. 1757 Viipurin msrkssa. jälkeläisiä 208 sukutaulua. Muutkin mainitsemasi suvut olen tutkinut, mitä tetoja kaipaat?

Taru Vasama
15.01.11, 00:27
Kiitos viestistäsi sekä yv:stä - sekä etukäteen avusta!! :)